fastthink Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:27 Vilket ämne ogillar du mest att komma till? Hatämne Moderna språk och Engelska Hemkunskap Bild Slöjd (trä,sy) Matematik So (historia,religion,geografi,samhälle) No (biologi,fysik,kemi) Svenska Musik Idrott Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:28 fastthink:No (biologi,fysik,kemi) (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:28 fastthink:Matematik (Du röstade på detta alternativ)Utan tvekan.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:29 Idrott (Du röstade på detta alternativ)Min lärare är en hora som hatar mig o favoriserar alla härliga idrottsmän
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:29 fastthink:Moderna språk och Engelska (Du röstade på detta alternativ)Tyska (spyyy)Men varför göra en sån här tråd när det är somarlooov? ;o
fastthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:30 fastthink:Bild (Du röstade på detta alternativ)Kan knappt måla en streckgubbe...
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:30 fastthink:No (biologi,fysik,kemi) (Du röstade på detta alternativ)alltid helt borta, känner mig som en retard.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:33 fastthink:Matematik (Du röstade på detta alternativ)HATAR FUCKING MATEMATIK SKA CUTTA SÖNDER
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 23:48 fastthink:Slöjd (trä,sy) (Du röstade på detta alternativ)Av de där.
Micheliin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:03 Bild och hemkunskap.enhimmelskdrog:HATAR FUCKING MATEMATIK SKA CUTTA SÖNDERNej nej nu ska vi inte cutta sönder matematiken, ta det lugnt
LikeAZeppelin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:05 Matematik (Du röstade på detta alternativ)
Hando Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:09 fastthink:Musik (Du röstade på detta alternativ)fastthink:Slöjd (trä,sy)fastthink:Moderna språk och Engelskafastthink:SvenskaJag har positiv inställning till skolan
NIGGAstoleMYmustache Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:09 fastthink:Matematik (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:18 fastthink:Slöjd (trä,sy) (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:39 fastthink:So (historia,religion,geografi,samhälle) (Du röstade på detta alternativ)fastthink:Matematik
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 00:41 fastthink:Matematik (Du röstade på detta alternativ)Alltså fyfan, värst, HATAR, usch
Saraswe Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 22:37 fastthink:Svenska (Du röstade på detta alternativ)Hatar fortfarande våran lärare i svenska för att han "bara" satte ett G på mig i slutbetyg + att han hatade vissa i klassen som t.ex. mig
kachin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 22:39 fastthink:Slöjd (trä,sy) (Du röstade på detta alternativ)ahhahahahah matte har mest, enklaste ämnet ju
Noak_ Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 22:43 Slöjd, kan fan inte bygga saker.
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 11 Jul 2009, 22:43 1.fastthink:fysik2.fastthink:Engelskafysikb... ska dö!