Aviseringar
Rensa alla

hatar ätstrningen


Ämnesstartare

hej jag e en 23 årig tjej som lider av ätstörning. jag spyr upp maten och svälter mej-
jag bor just nu på behandlinghem. innan jag kom till beandlingshemmet var jag inlagt på rättpsyk i 4 år,bott på ca 4 failjehem, ungdomsfängelse,häktet och två behandlingshem. jag har LRV för tillfället efter jag har gjort brott! 

vill inte äta nåt..haft ätstörining sen jag var 14-15 år.jag mår så dåligt när jag äter. om jag äter så spyr jag upp det.vill gå ner i vikt. orkar inte vara fet. jag skämms när nån får veta hur mkt jag väger. jag svälta mej till döds. jag har ingen att prata med om min ätstörning



   
Citera

Om din profilbild är något att gå efter så är du allting förutom fet, det är bara din ätstörning som får dig att inbilla det :/


   
SvaraCitera

Maymay:
Om din profilbild är något att gå efter så är du allting förutom fet, det är bara din ätstörning som får dig att inbilla det :/

Tumme upp


   
SvaraCitera

pink_lover:
hej jag e en 23 årig tjej som lider av ätstörning. jag spyr upp maten och svälter mej-
jag bor just nu på behandlinghem. innan jag kom till beandlingshemmet var jag inlagt på rättpsyk i 4 år,bott på ca 4 failjehem, ungdomsfängelse,häktet och två behandlingshem. jag har LRV för tillfället efter jag har gjort brott! 

vill inte äta nåt..haft ätstörining sen jag var 14-15 år.jag mår så dåligt när jag äter. om jag äter så spyr jag upp det.vill gå ner i vikt. orkar inte vara fet. jag skämms när nån får veta hur mkt jag väger. jag svälta mej till döds. jag har ingen att prata med om min ätstörning


Du är inte "tjock" eller överviktig. Även om du nu skulle vara det är det absolut inget fel med det. Det finns många andra sätt att gå ned i vikt: ändra din kost, ät inte snabba kolhydrater, promenera eller träna regelbundet. 


   
SvaraCitera

Minns dig från flera åt tillbaka. Väldigt ledsamt att höra hur du fortfarande lider. Men mycket starkt att fortfarande kämpa. Hoppas du tillslut kan få ordning på det Hjärta


   
SvaraCitera

Jag hörde nån stans att om du svälter dig så kommer kroppens överlevnadsmekanismer att få kroppen att lagra allt fett den kan när du väl äter. Det bästa du kan göra för att ha en hälsosam och bra vikt är alltså att äta dig mätt (men se till att du äter rätt mat, alltså nyttig mat och inte skräpmat) och därutöver träna 2-3 ggr i veckan. Gör du det kommer du få en mycket bättre kropp än om du svälter dig.


   
SvaraCitera