Aviseringar
Rensa alla

Hatar att vara en lång kille


Långa kilar är asheta, komsi ;D


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Tjejer glor mest på mig, varför funderar jag.

för att det är schnyyygt![love]


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Som att alla glor på mig och tänker något negativt.

Tror snarare det är tvärt om, att vara lång ses väldigt ofta som positivt och manligt.

Hundvalp:

Tjejer glor mest på mig, varför funderar jag.

De vill bära dina barn.

Hundvalp:

Jag undrar bara en sak. Vad fan tänker ni på när ni får syn på långa killar?!

Haha, han tror att han är lång! Vilken tönt, sen sparkar jag honom på smalbenen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundvalp:

Alltså det är klart man tittar till en gång extra om det är någon som är nästan 2 meter men det handlar mer om ett konstaterande. Det är knappast någon som tänker negativt om dig.

F.ö: I mitt fall är konstaterandet "fan också, jag är för kort"


   
SvaraCitera
Hando

Hundvalp:

Mina fötter är alltid utanför sängen och känner mig ruskigt kall dagen efter.

Sov med tjocka sockar då?

Hundvalp:

varför funderar jag.

För de vill ha dig mellan sina ben, duuh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är jätte snyggt med långa killar, skulle lätt kunna ha en kille över 2 meter det är sexigt [bigsmile] Iof är jag ganska lång själv , eller ja 175 så [bigsmile] men vad jag vet så gillar de flesta tjejer långa killar [smile]


   
SvaraCitera

Tjejer gillar i "regel" ( finns ingen då men , vad ska jag kalla de ? ) långa killar, plus att min kompis är i din längd, ja han är lång, men jag skulle villja vara typ så lång.

Vi kan byta om du står ut med att endast vara ca 175 cm kort.

Är ju inte ovanligt alls att man ser killar runt 195 cm, vardagsmat lixom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundvalp:

Tjejer glor mest på mig, varför funderar jag. Hatar dom långa killar eller är min längd ovanlig?

De glor på sånt som alla andra glor på - sånt som syns. Du är längre än alla andra, vilket gör att det är dig folk ser först. Tror du får leva med det, det är inte riktigt så att folk ser dig som något freak för att du är 10cm längre än det manliga genomsnittet.


   
SvaraCitera

men, sluta! det är fint att vara lång, så det så. dessutom känner jag en hel del killar som är några centimeter längre än du, så det är inte precis så att du är den enda pojken vars längd är över snittet. lär dig acceptera och leva med det det istället för att bekymra dig över din längd, alla är olika and that's it. [wink]


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Vad fan tänker ni på när ni får syn på långa killar?!

Gillar långa killar.
Är man lång, någorlunda snyggt yttre och allmänt skön personlighet är man garanterad uppmärksamhet från fröken Emmelipemmeli iaf [sad] Är en sucker för långisar.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Är en sucker för långisar.

Om man bara är 1,80 då? [sad]


   
SvaraCitera

Jag är 175 så jag säger bara : HOT HOT HOT!!!
Långa killar är det bästa som finns! [wink]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Om man bara är 1,80 då?

får man se till att vara jävligt skön person istället. och snygg!


   
SvaraCitera

jävla fittor [sad]


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Tjejer glor mest på mig, varför funderar jag. Hatar dom långa killar eller är min längd ovanlig?

Folk tittar på dig för att du sticker ut lite och tjejer tittar mest på dig eftersom män undviker att titta på män. Konstigare är det inte. Var glad att du inte är 1.68 som en annan :S


   
SvaraCitera