Aviseringar
Rensa alla

HATAR ATT VARA 17


Ämnesstartare

asså jag hatar verkligen att vara 17 jag får inte köpa en ny mobil får inte köpa ny datori inte ny xbox asså vad är de för fuckad farsa jag har  jag fick klpa en mobil förra året men då sa han att jag får mins betala 2000kr asså vad  är de för fuckat farsa? jag önska att jag va 18 nu!!!


   
Citera

Säger han att du inte får köpa grejer med dina egna pengar? Eller menar du att han borde köpa dem åt dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag tolkade detta rätt så fick du betala 2000kr själv och farsan resten?? Jag har alltid köpt alla mina grejer själv så du är nog ganska bortskämd. Var nöjd med det du har fått av honom Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Säger han att du inte får köpa grejer med dina egna pengar? Eller menar du att han borde köpa dem åt dig? 

aa han säger att jag typ inte får köpa en Mobil som kostar 7-8000 tussen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om jag tolkade detta rätt så fick du betala 2000kr själv och farsan resten?? Jag har alltid köpt alla mina grejer själv så du är nog ganska bortskämd. Var nöjd med det du har fått av honom Tumme upp

nej jag fick betala allt själv fattar infe varför jag inte fick köpa mig en dyrare mobil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om jag tolkade detta rätt så fick du betala 2000kr själv och farsan resten?? Jag har alltid köpt alla mina grejer själv så du är nog ganska bortskämd. Var nöjd med det du har fått av honom Tumme upp

har inte fått ett skit från av han förutom prngar o lite kläder men jag får ändå inte köpa en Iphone!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men de är väl inte så mycket att göra bara vänta tills jag blir 18!!


   
SvaraCitera
Haien

Vi fattar att du vill vara 18 nu. 

Ta ett snack med din farsa och säg att du vill bestämma över dina pengar själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Vi fattar att du vill vara 18 nu. 

Ta ett snack med din farsa och säg att du vill bestämma över dina pengar själv.

jag får inte ändå


   
SvaraCitera
Yaren

Vad är du för ouppfostrad liten unge som går och skriver så om din egen far. Du kommer inte få din sprit, dina onödiga prylar och dina tjejer bara för att du gnäller på internet. Skärp dig, väx upp och vårda ditt språk. 


   
SvaraCitera

Ju snabbare du rör dig desto snabbare går tiden, så ut och springCool.


   
SvaraCitera

Du verkar vara himla bortskämd du. Han ger dig pengar. Sedan måste du, hur jobbigt det än är, acceptera att din myndighet inte kommer att förändra att du fortfarande kommer att behöva dina föräldrars och samhällets hjälp pga dina svårigheter så förbered dig på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Du verkar vara himla bortskämd du. Han ger dig pengar. Sedan måste du, hur jobbigt det än är, acceptera att din myndighet inte kommer att förändra att du fortfarande kommer att behöva dina föräldrars och samhällets hjälp pga dina svårigheter så förbered dig på det.

men snälla han cer mig inget ging jag får ju köpa allt själv


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99: har inte fått ett skit från av han förutom prngar o lite kläder

IIGonnaKillYou99:

men snälla han cer mig inget ging jag får ju köpa allt själv


   
SvaraCitera