Aviseringar
Rensa alla

Hatar att vara född -99


bullennn:
Hej! 

Jag är född 1999 och och hatar det. Jag var 2 månader från att ha blivit 00:a, fatta vad coolt det hade varit! Tänk att vara född i det nya milleniet och slippa känna sig gammal när man blir äldre! 00:orna kommer alltid tillhöra ungdomens sekel. Hatar att somliga påstår att man är 90-talist fast man har sitt första minne från 2003, man blir så splittrad när man känner sig som 00-talist men inte får va det. 

Jag har aldrig hört talas om någon 99a som är stolt över det. 

Och visst, vi blir myndiga nästa år men 00or och 01or blir snart det oxå. 

mannen vi är myndiga nästa år naajs


   
SvaraCitera

Hatar att vara född


   
SvaraCitera
Haien

Ruttenfisk:
Hatar att vara född

Just do it


   
SvaraCitera
Draug

Att va dubbelnolla e väl inget o va stolt över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Att va dubbelnolla e väl inget o va stolt över.

Mer än 99a iaf


   
SvaraCitera
Draug

bullennn: Mer än 99a iaf

Nä tror du hakar upp dig på nummer bara.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Är ju bara en siffra, inget att haka upp sig på. Galen


   
SvaraCitera

bullennn: Jag har aldrig hört talas om någon 99a som är stolt över det.

Pappa har en gammal bil som han kallar för renoveringsobjekt som är av 1999 års modell. Helt rostfri som han är väldigt stolt över.


   
SvaraCitera

Varför bryr du dig..? Gör ju verkligen ingen praktisk skillnad och är knappast coolt att vara född efter millennieskiftet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Varför bryr du dig..? Gör ju verkligen ingen praktisk skillnad och är knappast coolt att vara född efter millennieskiftet

Inte coolt att va född före millenieskiftet heller isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björn_:

Kommer nog vara fräckt att vara bland de sista som föddes i det föregående årtusendet i framtiden. Vi har en människa kvar från 1800-talet i skrivande stund. Hon är född 1899, vilket är mycket mer prestigefyllt än att vara född 1900 om ett år...

Coolt att vara född i början av ett årtusende oxå


   
SvaraCitera

Segt när man blir förälder och ungarna ba "du är fan född i ett annat Millenium"


   
SvaraCitera

bullennn:

Inte coolt att va född före millenieskiftet heller isf


om möjligt är det väl "coolare" att ha levt under 2 millennium än ett. fast inte särskilt coolt det heller.


   
SvaraCitera