Aviseringar
Rensa alla

Hatar de första timmarna på dagen


Ämnesstartare

Lífþrasir:

utan min ångestmedicin förfaller jag totalt, då blir jag en inkapabel hösäck.
Jag rör på mig rätt mycket så som det är.
Jag mår inte dåligt för att jag är lat, det har rätt djupt rotade anledningar, sug min kuk ditt jävla kretin.

Vad gör du då? Det där var väl lite onödigt tycker du inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Tycker morgonen är fin. Sätta sig och läsa nyheter med a stor köpp.

Kopp*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar de första 24 timmarna på dygnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:
Har du testat 1-4 koppar starkt kaffe på morgonen?
Man blir överaktiv och glad samt att man inte vet vart man ska ta vägen ^^

har man ångest så kan koffein förstärka det

 

tråkigt att så många unga är i behov av lyckopiller dock 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar morgonen:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Vad gör du då? Det där var väl lite onödigt tycker du inte?

Jag promenerar mycket, skulle ägna mig åt styrketräning om jag kunde men har en reumatisk inflammation i ett revben så det blir för smärtsamt att försöka

Nej, det var inte onödigt, att påstå att problem beror på "du är lat" är jävligt arrogant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Jag promenerar mycket, skulle ägna mig åt styrketräning om jag kunde men har en reumatisk inflammation i ett revben så det blir för smärtsamt att försöka

Nej, det var inte onödigt, att påstå att problem beror på "du är lat" är jävligt arrogant

Har du testat? Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Har du testat? Hur gammal är du?

Ja, försökte börja i våras, men det gjorde alldeles för ont
Är 25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Börja lyft istället för att ta genvägar, endorfinkick är äkta lycka, du vinner den inte genom några piller och inte genom alkohol heller för den delen, det handlar bara om lathet från din sida, kroppen är till för att aktiveras om man bara sitter på arslet som en hösäck blir man deprimerad, tro mig, jag vet.

Du är så oempatisk och oförstående att det är absurt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Ja, försökte börja i våras, men det gjorde alldeles för ont
Är 25

Har din läkare sagt nåt om att du inte får träna?

Fingerprints:

Du är så oempatisk och oförstående att det är absurt.

Nej men jag vill försäkra mig om att det inte är lathet det handlar om. Alltför många går och ursäktar sig och blir för bekväma idag, det om nåt är absurt.Om han sen har en kronisk sjukdom/skada då är det självklart väldigt tråkigt och är det nåt jag kan göra så hjälper jag gärna till om jag kan. Men jag hör så mycket skitsnack och ursäkter och hyckleri varje dag, jag tror därför inte på allt jag hör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker då alltid vägra sådan medicinering. Kan inte vara lätt med ett sådant beroende.. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Har din läkare sagt nåt om att du inte får träna?

Nej, jag får självklart träna, men smärtan det orsakar gör att det inte är möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Nej, jag får självklart träna, men smärtan det orsakar gör att det inte är möjligt

Sjukgymnastik då? Har inte det dykt upp som förslag? Du kan ju vara otränad också. Inget illa menat, jag minns själv hur jag fick ont i handlederna när jag började träna. Just för att jag gjorde fel eller körde för tungt. Jag var otränad helt enkelt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Du kan ju vara otränad också. Inget illa menat, jag minns själv hur jag fick ont i handlederna när jag började träna. Just för att jag gjorde fel eller körde för tungt. Jag var otränad helt enkelt!

Det inflammerade revbenet i fråga buktar ut typ 1 cm mer än de andra i mitten på bröstkorgen så det har definitivt ingenting med att vara otränad att göra om du syftade på det.
Om du menade att det var smärtsamt att träna för att jag var var otränad så nej, det är lätt att känna igen nervsmärtan det orsakar pga det är väldigt likt den smärta man får av att försöka stoppa en kanonkula med bröstkorgen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma här, vanligtvis. Har väl för lite av någon signalsubstans då.


   
SvaraCitera