Aviseringar
Rensa alla

hatar detta


----A
Ämnesstartare

Jag är kär i en tjej och jag är en tjej själv. Jag vill berätta för henne att jag gillar henne så jävla mycket, men jag är en jävla fegis som inte tar och berättar för henne för att jag vill inte förlora min underbara vänskap med henne.

Tacksam för svar på allt möjligt.


   
Citera

närma dig henne lite försiktigt, små steg i taget och se hur hon reagerar. Till slut kanske det är hon som tar sista steget! 😉 


   
SvaraCitera

Jag har lite liknande problem fast jag är kille och kär i en tjejkompis.


   
SvaraCitera

Fråga om hon gillar någon


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

Jag berättade igår. Och jag visste att hon skulle säga att kon inte kände likadant men jag var tvungen att berätta jag kunde inte ha kvar det inom mig 


   
SvaraCitera

----A:
Jag berättade igår. Och jag visste att hon skulle säga att kon inte kände likadant men jag var tvungen att berätta jag kunde inte ha kvar det inom mig 

Berättade du öga mot öga? Hur var stämningen efter att hon sa nej, tror du att ni fortfarande kommer kunna vara vänner?


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

kille1000:

Berättade du öga mot öga? Hur var stämningen efter att hon sa nej, tror du att ni fortfarande kommer kunna vara vänner?

Jag berättade på snapchat det var vid midnatt. Hon sa kuvat hon inte kände likadant och det visste jag. Och hon sa att hon ville fortfarande vara vänner och det vill jag med men det kommer bli så jävla stelt mellan oss jag har berättat för 4 andra tjejer dem är mina närmaste kompisar efter tjejen. Och dem stöttar mig helt och hållet 


   
SvaraCitera

----A: Hon sa kuvat hon inte kände likadant och det visste jag.

Känns det bra att ha berättat?

----A: Och hon sa att hon ville fortfarande vara vänner och det vill jag med men det kommer bli så jävla stelt mellan oss

Jag hoppas att stelheten går över. Är ni två mycket nära vänner?


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

kille1000:

Känns det bra att ha berättat?

Jag hoppas att stelheten går över. Är ni två mycket nära vänner?

Hon går i 9:an och jag går i 8:an och ja vi var mycket nära vänner och vi kom varandra närmare dem senaste månaderna. Jag sov över hos henne och vi hade kul som vanligt men idag när jag såg henne på skolan sa jag hej och hon sa inte ens hej tillbaka hon tittade bara ner på sin mobil. Senare på Ug sa jag hej igen och hon började bara prata med sin kompis. Jag var påväg att gråta så jävla många gånger på UG och i skolan. Orkar inte mer


   
SvaraCitera

----A: Jag sov över hos henne och vi hade kul som vanligt men idag när jag såg henne på skolan sa jag hej och hon sa inte ens hej tillbaka hon tittade bara ner på sin mobil.

----A: Senare på Ug sa jag hej igen och hon började bara prata med sin kompis.

Vad jobbigt, det är det därför jag är orolig att säga till min vän att jag gillar henne

----A: Orkar inte mer

En gång var jag kär i en tjej och hon var inte kär i mig(jag frågade aldrig men det kändes som att hon visste). Jag var rätt deprimerad i några månader men efter att jag inte hade sett henne på två månader glömde jag liksom bort henne. Senare när jag såg henne efter typ 4 månader kände jag ingenting alls romantiskt.

I och med att hon inte kommer att gå på din skola nästa år kanske det blir enklare att glömma henne. Det skulle kanske vara värre om hon gick i din klass.
Det är bra i alla fall att du har fyra vänner som stöttar dig(om nu ingenting har förändrats).

Hoppas att du mår bättre efter ett tag


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

kille1000:

Vad jobbigt, det är det därför jag är orolig att säga till min vän att jag gillar henne

En gång var jag kär i en tjej och hon var inte kär i mig(jag frågade aldrig men det kändes som att hon visste). Jag var rätt deprimerad i några månader men efter att jag inte hade sett henne på två månader glömde jag liksom bort henne. Senare när jag såg henne efter typ 4 månader kände jag ingenting alls romantiskt.

I och med att hon inte kommer att gå på din skola nästa år kanske det blir enklare att glömma henne. Det skulle kanske vara värre om hon gick i din klass.
Det är bra i alla fall att du har fyra vänner som stöttar dig(om nu ingenting har förändrats).

Hoppas att du mår bättre efter ett tag

Hon är typ min första riktiga kärlek och det skrämmer mig lite. Man glömmer aldrig helt och hållet sin första kärlek liksom. Men tack för svaret ❤️


   
SvaraCitera

----A:

Hon är typ min första riktiga kärlek och det skrämmer mig lite. Man glömmer aldrig helt och hållet sin första kärlek liksom. Men tack för svaret ❤️

Lovar att man glömmer


   
SvaraCitera

Det här gör mig glad Rodnar
Tycker att du var väldigt modig!

Fanns nästan inget jobbigare än att erkänna för någon att man hade känslor för den, som de första gångerna man tog steget. Sedan blir det lite antingen gillar den mig elr int och inte alls lika stor grej trots att man kanske är mkt förtjust/kär Rodnar 


   
SvaraCitera

----A: Hon är typ min första riktiga kärlek och det skrämmer mig lite. Man glömmer aldrig helt och hållet sin första kärlek liksom. Men tack för svaret

Jag har glömt bort min första kärlek rätt så bra(det var hon jag tog upp förut), jag mår inte dåligt alls över henne längre


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

kille1000:

Jag har glömt bort min första kärlek rätt så bra(det var hon jag tog upp förut), jag mår inte dåligt alls över henne längre

Det är bra att veta att det finns hopp om att jag kommer glömma henne


   
SvaraCitera