Aviseringar
Rensa alla

Hatar du skolan?


Ämnesstartare

vad tycker du??


   
Citera
Ämnesstartare

DaNaz:

den är väl okej... (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

hatar den nu för hatar gymnasiet, hatade den inte när jag gick på högstadiet. har redan nu panik inför skolstarten


   
SvaraCitera

DaNaz:

NEEJJJ DEN ÄR BÄST!!! (Du röstade på detta alternativ)

utan skolan skulle jag vara dum i huvudet, sitta framför datorn 24/7 och inte ha några vänner


   
SvaraCitera

DaNaz:

JAAA DEN SUGER!!! (Du röstade på detta alternativ)

För mig personligen och många av mina vänner har den varit extremt hämmande ur ett kunskapsperspektiv. Socialt har det dock varit mycket givande.


   
SvaraCitera

grundskolan var ungefär lika tillfredsställande som salt i öppna sår. gymnasiet också. högskola är grejen.


   
SvaraCitera
Lounge

tkr skolan e bra ja


   
SvaraCitera

DaNaz:

NEEJJJ DEN ÄR BÄST!!! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

DaNaz:

NEEJJJ DEN ÄR BÄST!!! (Du röstade på detta alternativ)

Eller jag älskar människorna men då jag inte är en robot gillar jag inte att programmeras.


   
SvaraCitera

var tvungen att rösta ja bara för jag tyckte frågan var så rolig [sad] saknar egentligen skolan men ska ju gå där 5 år till om allt går som det ska [blush]

men som sagt röstade ja för att vara f1 punkish osv


   
SvaraCitera

DaNaz:

vad tycker du??

Jag hatade grundskolan av många anledningar. Jag älskade gymnasiet av många anledningar. Högskolan varken älskade eller hatade jag, tyckte bara att det var så segt, vilket gjorde att jag inte orkade med mer än en termin.

Så efter dessa blandade erfarenheter vet jag ärligt talat inte vad jag ska rösta[confused][sad][blush]


   
SvaraCitera

DaNaz:

den är väl okej... (Du röstade på detta alternativ)

- Jag funderade efter andra året på gymnasiet att byta skola. Skolan hade blivit uppköpt och fått nya ägare. Detta innebar att ett flertal lärare automatiskt blev ersatta/sparkade. Detta menar jag var på "gott och ont".

Specifikt tänker jag på två lärare som var ansvariga för svenska och engelska kurserna. ( Både A, B och C.). Där det vid flera tillfällen kommit in klagomål angående deras kompetens av att "kunna lära ut till elever".


   
SvaraCitera