Aviseringar
Rensa alla

hatar egentligen facebook


Ämnesstartare

Eller när en person uppdaterar hur hens dammsugare fungerar, då vill jag bara skjuta mig själv i huvudet typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nä, bättre med tråkiga inlägg än inga alls. kommer kännas jätteensamt! Söt

Jag har fyllt min newsfeed med typ olika grupper som lägger upp roliga eller intressanta uppdateringar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag har fyllt min newsfeed med typ olika grupper som lägger upp roliga eller intressanta uppdateringar 

Aa, det har jag också, typ gillasidor och sådär, men vill känna att jag har några få vänner ändå. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

FruLiten: Eller när en person uppdaterar hur hens dammsugare fungerar, då vill jag bara skjuta mig själv i huvudet typ.

Skaffa roligare Fb-polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är därför man avstår sånt därTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Känns ibland som att folk försöker övertyga människorna runt omkring att de har ett bra liv genom facebook.

Eller så försöker de övertyga sig själva och vill ha andras bekräftelse på att det stämmer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej Assbook. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok.png

Ahh, vet hur det känns! Detta är något jag läser dagligen ^.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

ok.pngAhh, vet hur det känns! Detta är något jag läser dagligen ^.  

:DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ögonen blir våldtagna mer elr mindre

kukoxo:

:DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

ok.pngAhh, vet hur det känns! Detta är något jag läser dagligen ^.  

ahahahah, jag har också några sådana på min facebook! Varför ska folk envisas med offentliga kärleksförklaringar online? Blir ju mer personligt om man gör det irl eller på chatt om man nu måste göra de online 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha aaa!

FruLiten:

ahahahah, jag har också några sådana på min facebook! Varför ska folk envisas med offentliga kärleksförklaringar online? Blir ju mer personligt om man gör det irl eller på chatt om man nu måste göra de online 

eh.png

dizza nt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAFANÄRDEFÖRFEL.png

denna är rätt go med, i alla fall när man vet att de ser likadant ut på alla hennes bilder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
hahaha aaa!

eh.pngdizza nt

haha ah fy fan alltså. eller "när du taggad i denna bilden så betyder du" pahhhhh 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nackskott </3

FruLiten:

denna är rätt go med, i alla fall när man vet att de ser likadant ut på alla hennes bilder

eh_0.png


   
SvaraCitera