Aviseringar
Rensa alla

Hatar homosexuella?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en 16 årig kille som hatar bögar så jävla mycket. När jag var yngre så var jag rädd över att vara bög och det har orsakat att jag tycker bögar är så jävligt äckliga och dumma. Det går faktiskt i perioder, ibland har jag inget emot dom och ibland vill jag bara gå fram till en och spotta på den. Sen så har jag några tjejer i klassen som älskar bögar och jag blir så jävla irriterad, dom ska alltid snacka om hur bra och bögar alltid är snygga. Vad ska jag göra?


   
Citera

Varför hatar du homosexuella?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför anser du att dom är dumma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hatar dom för du är osäker på din egna sexuellalägning 


   
SvaraCitera

Jag säger inte det här för att vara elak, men väldigt många som hatar homosexuella har själv "bögiga" sidor, det betyder inte att man är homo eller bi, bara att man har sidor av sig själv man hatar, sedan projicerar bara sitt hat mot de människor som har de sidorna man hatar hos sig själv. Om detta stämmer in på dig så kanske du rationaliserar de sidor du ogillar, eller så förnekar du helt att de  sidorna finns över huvud taget.

Eftersom att du har haft rädslor för homosexualitet sen barnsben så kanske det är något dina föräldrar lärt dig, och då är det bara att lära känna någon homosexuell för att tillslut förstå att ditt hat är orationellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:
Du hatar dom för du är osäker på din egna sexuellalägning 

Nepp. Varken bögporr eller män attraherar mig. Varför skulle jag hata bögar om jag är bög själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:
Varför anser du att dom är dumma?

För dom är så jävla jobbiga! Gay Pride och allt! VAFAN du är bög ok? Ingen bryr sig, punkt slut. Det är så jag tänker typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Varför hatar du homosexuella?

Vet inte, för dom är så feminina och beter sig som barn. Jag har typ alltid haft något emot dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

Nepp. Varken bögporr eller män attraherar mig. Varför skulle jag hata bögar om jag är bög själv?

Annars kan det bero på att du fick snopp i röven av din kompis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök hjälp :)) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:

Annars kan det bero på att du fick snopp i röven av din kompis. 

Det hände aldrig 🙂 ville bara se hur folk skulle reagera om det var en kille som blev våldtagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
sök hjälp :)) 

Tänker inte söka hjälp för något såhär löjligt :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska söka hjälp genom att prata med en psykolog osv... I dagens samhälle kan man inte gömma sig för sådana saker. Kanske förr men inte nu när alla är så öppna med sin sexuella läggning.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Tycker du ska söka hjälp genom att prata med en psykolog osv... I dagens samhälle kan man inte gömma sig för sådana saker. Kanske förr men inte nu när alla är så öppna med sin sexuella läggning.  

Hur ska en psykolog hjälpa mig? Jag mår dåligt av att tänka på två killar som håller på med varandra! Fattar inte hur en psykolog ska hjälpa mig med det och det känns onödigt att gå till psykolog för nåt så litet. Om det finns rasism och islamofobi så får jag väl också vara homofob.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

Hur ska en psykolog hjälpa mig? Jag mår dåligt av att tänka på två killar som håller på med varandra! Fattar inte hur en psykolog ska hjälpa mig med det och det känns onödigt att gå till psykolog för nåt så litet. Om det finns rasism och islamofobi så får jag väl också vara homofob.

självklart du får men du verkar inte må bra ut av detta eller hur? Jag går till bup för att de ska försöka förstå mina tankar och sedan göra det lättare för mig. Om du på riktigt blir rädd eller känner ett så starkt hat så kan det vara skönt att det försvinner. De kan hjälpa dig förstå bättre eller dämpa dit starka hat osv... Jag tycker iaf att du ska ge det ett försök. Du ville ha hjälp och här får du hjälp. Den bästa hjälpen du kan få är att dra dig till en psykolog eller liknande för att kanske fråga de "vad kan du göra för att hjälpa MIG bli av med hatet?!". 
Du får självklart vara homofob men du bad om hjälp och en psykolog kan hjälpa dig. 


   
SvaraCitera