Aviseringar
Rensa alla

hatar jul och nyår


Ämnesstartare

man inser verkligen under denna tid hur fruktansvärt ensam man är och hur meningslöst allt är och man ställgr sig frågor som "varför fortsätta?" och "vad är meningen med nåt?"

stön. pallar inte

och um suger


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tror inte det finns någon mening men om det fanns det, vore det inte väldigt synd att missa den?


   
SvaraCitera

men jag älskar ju dig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jul är rätt dåligt. men nyår kan vara mysigt. ska vara något konstigt ljusshowhär i borås!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsmullen:

Tror inte det finns någon mening men om det fanns det, vore det inte väldigt synd att missa den?

beror på vad den är

g*nus:

jul är rätt dåligt. men nyår kan vara mysigt. ska vara något konstigt ljusshowhär i borås!

måste jag välja väljer jag nog jul. nyår är ju asöverskattat. raketer är fint men att hurra in ett nytt år är löjligt, speciellt när det året som vart sög och det nya med kommer suga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

måste jag välja väljer jag nog jul. nyår är ju asöverskattat. raketer är fint men att hurra in ett nytt år är löjligt, speciellt när det året som vart sög och det nya med kommer suga.

man firar att de gamla är över isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

man firar att de gamla är över isåfall.

meningslöst eftersom det kommer ny skit och man bara blir äldre och närmar sig döden

bättre att fira typ varje årtioende. varje år är meningslöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

jul är rätt dåligt. men nyår kan vara mysigt. ska vara något konstigt ljusshowhär i borås!

Vattentornet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsmullen:

Vattentornet?

Tror det är något fjärrvärmetorn, typ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

meningslöst eftersom det kommer ny skit och man bara blir äldre och närmar sig döden

bättre att fira typ varje årtioende. varje år är meningslöst

Jo men det låter ju positivt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Tror det är något fjärrvärmetorn, typ!

Jo men det kallas ju det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahaahahaha jävlar vad alkohol jag har rrr iblaodet! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah hatar nyår bara för att det är då man inser hur snabbt tiden går! Gott nytt år pårääääää!:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jo men det låter ju positivt 🙂

haha inte så

S3ON:

Hahahahahaahahaha jävlar vad alkohol jag har rrr iblaodet!

riktiga män firar inte nyår med alkohol. jag har druckit julmust och tittat på rakteter

JaamenLol:

Ah hatar nyår bara för att det är då man inser hur snabbt tiden går! Gott nytt år pårääääää!:D

precis, tiden bara rinner ivög

detsamma [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

precis, tiden bara rinner ivög

detsamma

Ja och det hatar jag! 🙁

Tack:P


   
SvaraCitera