Aviseringar
Rensa alla

Hatar människor.


Mja, känner igen mig en del i det där. Dock är det inget jag står bakom längre... I yngre dagar var jag rätt hatiskt av mig. Dock harmonisk och höll det för endast mig själv.
Var väl mest samhället man irriterade sig på, nu med närmare eftertanke... Inga specifika människor.

Men det gäller att växa upp psykiskt och ändra sig. Jag lovar dig, det går inte att leva med äkta hat mot mänskligheten när du själv är en del av den. Egen erfarenhet.


   
SvaraCitera

lana del rey:

Okej 😉 jag har inget emot det, men dem dagislärarna jag hade som barn var alltid 80+ och skit fula och dryga.

vad intressant med tanke på att majoriteten av alla arbetare går i pension vid sextiofem års ålder

lana del rey:

Tänker ej säga för det är tydligen något fel med det.

jag är uppriktigt intresserad. varför skulle det vara något fel med det?


   
SvaraCitera

Stackars dig som fick vara med skitfula dagisfröknar 

lana del rey:

Okej 😉 jag har inget emot det, men dem dagislärarna jag hade som barn var alltid 80+ och skit fula och dryga.


   
SvaraCitera

Dom finns vid din sida när sommar blir höst
Skin över dom, låt dom växa
Har inget hat i mitt bröst!

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar


Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar


   
SvaraCitera

Armagedda
Var väl mest samhället man irriterade sig på, nu med närmare eftertanke... Inga specifika människor.

detta är viktigt. 

att inse att det är samhällets strukturer som orsakar irrationella beteenden och att dessa strukturer är en bättre måltavla för kritik och problematisering än enskilda personer.


   
SvaraCitera

df rqp: detta är viktigt.

att inse att det är samhällets strukturer som orsakar irrationella beteenden och att dessa strukturer är en bättre måltavla för kritik och problematisering än enskilda personer.

Word up!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad intressant med tanke på att majoriteten av alla arbetare går i pension vid sextiofem års ålder
jag är uppriktigt intresserad. varför skulle det vara något fel med det?

Nej dem kan inte ha varit under sextiofem, dem var minst 80. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jaja okej! Jag kanske överdrev med hatet, men allt jag säger är sant. 


   
SvaraCitera

Ja men ba för e så tkr jag att du ska rikta hatet på något annat. Typ börja styrketräna eller boxas. 

lana del rey:
Men jaja okej! Jag kanske överdrev med hatet, men allt jag säger är sant. 


   
SvaraCitera

lana del rey:

Nej dem kan inte ha varit under sextiofem, dem var minst 80. 

lana del rey:
Men jaja okej! Jag kanske överdrev med hatet, men allt jag säger är sant. 

ens egna åsikter är inte alltid sanningar

jag undrar fortfarande vad du vill bli när du blir stor


   
SvaraCitera

lana del rey: Men jaja okej! Jag kanske överdrev med hatet, men allt jag säger är sant.

Börja med musik. Där kan man få ur aggression. Fungerar för mig! Inte direkt så att jag går och plingar lite elgitarr bara för att jag är sur, men när jag spelar musik så är sfären omkring musiken jag spelar mörk och aggressiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla idéer, och nej jag tänker inte säga vad jag vill bli. 

Hela inlägget var överdrivet och jag vet det.


   
SvaraCitera

lana del rey: Hela inlägget var överdrivet och jag vet det.

Lät med andra ord som du fick ur dina aggressioner genom denna text. Börja skriv, kan ju hjälpa mot hatet 🙂


   
SvaraCitera

 du vill säkert bli sångerska som lana del rey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Lät med andra ord som du fick ur dina aggressioner genom denna text. Börja skriv, kan ju hjälpa mot hatet 🙂

Nä är aggressiv hela tiden typ 😉 skoja ba


   
SvaraCitera