Aviseringar
Rensa alla

Hatar människor.


amsi: du vill säkert bli sångerska som lana del rey

Lana del Rey - Ride är bra.


   
SvaraCitera

lana del rey: Nä är aggressiv hela tiden typ 😉 skoja ba

Va i... Hur ska du ha det? Är du hatisk och aggressiv eller inte normalt sett? Förvånad

Uppfattar andra dig som hatisk och aggressiv eller är det bara du som tycker att du lever i dessa tankar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att ni ska förstå bättre : jag är som Chelsea handler i skolan, och alla andra är dem jobbiga, ni vet after lately.

Känner mig exakt som Chelsea handler, vet exakt hur det känns när andra är så jobbiga! Va ba tvungen säga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Va i... Hur ska du ha det? Är du hatisk och aggressiv eller inte normalt sett? Förvånad

Uppfattar andra dig som hatisk och aggressiv eller är det bara du som tycker att du lever i dessa tankar?

Hur menar du? Om andra ser mig som aggressiv? Ja. 


   
SvaraCitera

lana del rey: Hur menar du? Om andra ser mig som aggressiv? Ja.

Du uppfatta mig rätt. Intressant, vill du vara aggressiv då? Tror du att du kan ändra dig? Vill du ändra dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Du uppfatta mig rätt. Intressant, vill du vara aggressiv då? Tror du att du kan ändra dig? Vill du ändra dig?

Ja, alltså, jag har ju förut varit såhär glad osv och gillat skolan en gång i tiden (hur...)  men nu blir jag så lätt arg när någon stör mig.


   
SvaraCitera

lana del rey: Ja, alltså, jag har ju förut varit såhär glad osv och gillat skolan en gång i tiden (hur...) men nu blir jag så lätt arg när någon stör mig.

Hmm, låter väl som en vanlig "svacka". Vem har inte hatat skolan genom åren? Cool
Skol-hatet löste jag genom att skita i att bry mig så mycket. Pluggade det jag orkade och det fick gå som det gick.
Gick rätt hyffsat. Bra arbete idag osv...

Om detta är ett väldigt problem, att du blir irriterad så fort en annan varelse öppnar käften kanske du skall gå och kolla om du har någon diagnos. Annars är det nog ingen större fara. Det lär gå över. Hat tar på krafterna...

Snart hittar du något annat att hata eller irritera dig på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Hmm, låter väl som en vanlig "svacka". Vem har inte hatat skolan genom åren? Cool
Skol-hatet löste jag genom att skita i att bry mig så mycket. Pluggade det jag orkade och det fick gå som det gick.
Gick rätt hyffsat. Bra arbete idag osv...

Om detta är ett väldigt problem, att du blir irriterad så fort en annan varelse öppnar käften kanske du skall gå och kolla om du har någon diagnos. Annars är det nog ingen större fara. Det lär gå över. Hat tar på krafterna...

Snart hittar du något annat att hata eller irritera dig på!

Nja har alltid hatat skolan på något sätt, nej jag får inte damp om någon säger ngt som stör mig, böir ju inte direkt arg om ngn säger hej?? Men idioter i skolan som tror dem är roliga kommer ba heeej o gör ngn ful min med ansiktet och något annat jobbigt som typ försöka ta ens mobil. Det, stör mig.


   
SvaraCitera

lana del rey:

Nja har alltid hatat skolan på något sätt, nej jag får inte damp om någon säger ngt som stör mig, böir ju inte direkt arg om ngn säger hej?? Men idioter i skolan som tror dem är roliga kommer ba heeej o gör ngn ful min med ansiktet och något annat jobbigt som typ försöka ta ens mobil. Det, stör mig.

Jösses. Säkerligen inte många som blir glada av det, men trodde du störde dig på riktigt allvar om man säger så. Att hela dit liv är på väg nedåt! Kanske det är, men då är denna anledning rätt löjlig.

Hat är ett starkt ord. Tror din irritation mot folk som snor mobiler kan betraktas som Hat mot mänskligheten i den bemärkelsen.

Säg åt personen då? Är det tillräckligt intelligent så slutar den...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Jösses. Säkerligen inte många som blir glada av det, men trodde du störde dig på riktigt allvar om man säger så. Att hela dit liv är på väg nedåt! Kanske det är, men då är denna anledning rätt löjlig.

Hat är ett starkt ord. Tror din irritation mot folk som snor mobiler kan betraktas som Hat mot mänskligheten i den bemärkelsen.

Säg åt personen då? Är det tillräckligt intelligent så slutar den...

Nej asså inte sno, men försöka ta o springa iväg som en idiot o tro att man är rolig (hoppas den ramlar och bryter benen).. 


   
SvaraCitera

Okej, nu gör vi så här; Slut ögonen. Ta några djupa in och utandningar, i ungefär 20 sekunder. Sedan dra på dig skorna för att sedan ta en promenad i den svenska friska, något kalla, sommarluften. Så ska du sedan känna att det släppt lite.


   
SvaraCitera