Aviseringar
Rensa alla

Hatar mig själv nu


Ämnesstartare

tja tja! Fick precis veta att jag är lite överviktig 🙁 vad ska jag göra för att bli smal. Snälla hjälp vill bli snabbt smal. ps: ska börja gyma snart. Gråter vilken tjockis jag e. är 157m och väger 61kg GråterLedsen


   
Citera
Ämnesetiketter

vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera

och hur fick du reda på det?


   
SvaraCitera

Är mindre skit och gå ut och gå lite mer. Sommar nu vafan, fint väder och mysigt att vara i naturen och skit. Jag gjorde detta och gick ner totalt typ 20 kg på ganska kort tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte vara en tjockis eller överviktig vill ha ett hälsosamt liv

amsi:
vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Är mindre skit och gå ut och gå lite mer. Sommar nu vafan, fint väder och mysigt att vara i naturen och skit. Jag gjorde detta och gick ner totalt typ 20 kg på ganska kort tid.

ska resa till ett varmt land  så det är bra och jag har slutat att äta skit saker


   
SvaraCitera

det gör inget, man får vara tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skol systern sa det

amsi:
och hur fick du reda på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag vill ha en fin kropp 🙁 vill inte bli retad bara för min vikt

_______________:
det gör inget, man får vara tjock


   
SvaraCitera

1Thegirl1:
vill inte vara en tjockis eller överviktig vill ha ett hälsosamt liv

du kan vara hälsosam trots att du inte är jättesmal, och du är alldeles för ung för att banta eller bry dig om sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag väger alldeles för mycket

amsi:

du kan vara hälsosam trots att du inte är jättesmal, och du är alldeles för ung för att banta eller bry dig om sådant.

amsi:

du kan vara hälsosam trots att du inte är jättesmal, och du är alldeles för ung för att banta eller bry dig om sådant.


   
SvaraCitera

1Thegirl1:
men jag väger alldeles för mycket

nej, det gör du inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8kg för mycket

amsi:

nej, det gör du inte


   
SvaraCitera

ät dig mätt på saker som inte innehåller massor socker eller är allmänt känt som "skräpmat chips eller godis". drick vatten, gå promenader/jogga successivt ju bättre kondition du får och försök tänk dig smal. tänk inte att du ärfet och ful och tjock osv för det du tänker blir sant. tänk att du känner dig fit efter promenaden eller kroppen känns "ren" när du inte fyller den med socker och chips så går du ner snabbare än om du tänker "uhu vad fet jag är händer aldrig nånting"


   
SvaraCitera

1Thegirl1:
8kg för mycket

knappast. 


   
SvaraCitera