Aviseringar
Rensa alla

Hatar min kropp.


Ämnesstartare

Hejsan, jag hatar min kropp riktigt mycket, jag är 15 år och är homosexuell, det är de att min kille har väl börjat vilja se mer av mig men jag klarar inte av de för jag skäms över min penis, då den e liksom normal stor väll, 16-17 cm. Men har mycket förhud eller vad jag ska säga.. jag vill ju inte göra han besviken o jag blir typ äcklad när jag kollar ner på mig, det är ju så att jag ser ollonet och det går en liten bit ner att dra men sen tar de stopp, jag är även riktigt rädd typ för att något ska hända så jag vågar inte fortsätta för de kommer NOG göra ont... och när man väl klagar... 15 år och mer hår än en fullvuxen man, blir så äcklad av allt hår och då kommet vissa säga "men raka" fast det är ju jobbigt att raka VAR kroppsdel var vecka liksom... Skämtar inte, har hår på de konstigaste ställena, och det sista, jag fårär riktigt mycket finnar över ryggen och brösten... det är så jäkla äckligt och jag vill ju inte ens att min kille tar på mig, för att jag mår så dåligt över min kropp...


   
Citera
Ämnesetiketter
sies
 sies

För det första, finns de som gillar hår sådär. Annars kan man göra hårborttagning visserligen kostar det men det varar längre. 

Och med din förhud, hur menar du? Är det svårt att få över ollonet eller hänger det en massa extra skinn? 


   
SvaraCitera

dusch eller hynäring i suppose


   
SvaraCitera