Aviseringar
Rensa alla

Hatar min längd - 180 cm


Ämnesstartare

Appuru:

När börjar folk förstå, att det inte handlar om längden så mycket utan att allt spelar in. Ansiktsform, näsa, mage, låren, höften osv. Varje del räknas. En lång tjej kan vara hur jävla snygg som helst. [y]

+1


   
SvaraCitera

Yes I've sort of been there. Jag är själv 183 cm och jäkligt nöjd! hellre 180 än 150 likzzom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

När börjar folk förstå, att det inte handlar om längden så mycket utan att allt spelar in. Ansiktsform, näsa, mage, låren, höften osv. Varje del räknas. En lång tjej kan vara hur jävla snygg som helst.

Liinda08:

Yes I've sort of been there. Jag är själv 183 cm och jäkligt nöjd! hellre 180 än 150 likzzom

Du är ett bra exempel på en lång o snygg tjej.


   
SvaraCitera

Appuru:

Du är ett bra exempel på en lång o snygg tjej.

HAHA naaa[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liinda08:

HAHA naaa

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Litesnyggare:

Jag vågar inte heller längre lära känna nya människor för att jag tror att dom kommer dissa mig direkt pga längden. Detta är verkligen jättejobbigt.

Om du tror att du kommer bli dissad pga det blir du nog det också. andra märker av din dåliga självkänsla. människor vill inte vara omkring de som inte gillar sig själv. Eller många vill nog inte det iaf, för det blir jobbigt liksom :/

funderat på att uppsöka en kurator ir liknande?


   
SvaraCitera

Snyggt! Du borde, måste vara nöjd.. du kan lätt bli modell, allt över 170 är H.E.T!


   
SvaraCitera

skaffa en stor basketspelare till kille som du får känna dej liten brevid [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är snyggt med långa tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att vara taskig eller nåt, men den längd som killar gillar mest och som är mest accepterad är 170 cm, du är alltså 10 cm(rätt mycket) för lång än normalt. (ta det inte personligt) Men asså vissa kvinnor på 180 cp är ju snygga meeeeeeeeeeen det är ovanligt, sorry och ja folk kommer alltid titta konstig och dessutom, de flesta som säger att 180 cm är snyggt ljuger bara för dig så att du ska må bättre, asså vill ju inte såra dig eller nåt men vill som bara säga sannigen och så

Men försök att strunta i vad andra tycker, men du behöver ju inte sträcka på dig som andra här säger för då ser du ju bara ännu längre ut, och de vill ju ingen hoppas jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sai666:

text

Fan vad mycket bs du snackar.


   
SvaraCitera
Papper

180 är ju fan inte för långt för en tjej, finns ju hur många tjejer som är 180 och längre och är väldigt attraktiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är snyggt att vara lång, långa ben = hawt.
dessutom ser man oftast smalare ut [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längden är inte så viktig när det handlar om viktiga saker ändå.
180 är väl kanske lite i längsta taget för mig (är 181 själv så), vore jobbigt att ha en relation med en tjej som är längre än mig... Men visst finns många vackra kvinnor som är både längre och kortare!

Nåväl, ytlighet bortsett.
Om personer dissar dig för att du är lång är de inte värda att umgås med, och du kan lungt skita i vad de tycker. Det finns mängder med människor som inte bryr sig ett dugg om hur lång du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom över det.


   
SvaraCitera