Aviseringar
Rensa alla

Hatar min tränare, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Tjena! Det är så att jag lirar innebandy och min tränare verkar ha någonting emot mig. Han skiter fullständigt i mig och bänkar mig match för match. När jag får komma in och lira snittar jag kanske på 1 mål per varannan match så det är inte heller så att jag är dålig.

Han berättar inte för mig vad jag ska förbättra eller varför jag blir bänkad.

Och ja, det finns spelare som jag är  bättre än som får betydligt mer speltid och det har jag fått höra av lagkamrater också. Så vad fan ska jag göra?


   
Citera

prata med honom, prata med dina föräldrar, prata med honom tillsammans medföräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
prata med honom, prata med dina föräldrar, prata med honom tillsammans medföräldrar.

känns bara så fel och konstigt att gå fram och fråga "du ursäkta, jag måste bara fråga. varför bänkar du mig match efter match hela tiden och låtsas som att det inte är något?"


   
SvaraCitera

WinterTime:

känns bara så fel och konstigt att gå fram och fråga "du ursäkta, jag måste bara fråga. varför bänkar du mig match efter match hela tiden och låtsas som att det inte är något?"

hur ska du annars veta? tror du han kommer ba "cha wintertime, tänkte på detta med att du får sitta på bänken hela tiden, det är för att jag raggade på din mor i högstadiet men blev dissad för din farsa. har inte förlåtit dem än så jag tar ut det på deras son. appropå att det snöade i december"

fråga. 


   
SvaraCitera

WinterTime:

känns bara så fel och konstigt att gå fram och fråga "du ursäkta, jag måste bara fråga. varför bänkar du mig match efter match hela tiden och låtsas som att det inte är något?"

Som elverpigen säger: hur ska du annars veta? Utan frågor kommer det inga svar (oftast). I detta fallet tror jag inte du får veta något såvida inte tränaren delar med sig av det till någon som säger det till dig, så det enklaste är att du frågar honom.


   
SvaraCitera

fråga honom varför, får du inget svar/negativt svar så byt klubb.


   
SvaraCitera

gud vad sjuk tränare. Fråga honom om det ej funkar, byt lag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

hur ska du annars veta? tror du han kommer ba "cha wintertime, tänkte på detta med att du får sitta på bänken hela tiden, det är för att jag raggade på din mor i högstadiet men blev dissad för din farsa. har inte förlåtit dem än så jag tar ut det på deras son. appropå att det snöade i december"

fråga. 

Haha får göra det!

Allevo:
gud vad sjuk tränare. Fråga honom om det ej funkar, byt lag

Aa faktiskt sjukt. Lirade ju 4 matcher på raken och gjorde då 1 mål i varje match.
Tränaren säger väll "bra jobbat" men inte mer än så. Jaja lite konstigt är det väll att han ändå bänkar mig matchen efter det..


   
SvaraCitera

WinterTime:
       
Aa faktiskt sjukt. Lirade ju 4 matcher på raken och gjorde då 1 mål i varje match.
Tränaren säger väll "bra jobbat" men inte mer än så. Jaja lite konstigt är det väll att han ändå bänkar mig matchen efter det..

Fan vad arg jag blir, hatar sådana tränare som favoriserar och behandlar alla olika. Du borde byta men jag förstår att det kan kännas lite tråkigt då du skills från dina lagkammrater. Gör det som känns rätt! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo:

Fan vad arg jag blir, hatar sådana tränare som favoriserar och behandlar alla olika. Du borde byta men jag förstår att det kan kännas lite tråkigt då du skills från dina lagkammrater. Gör det som känns rätt! Hjärta

haha ja. Det sjuka var att han träningen efter sa till mig att om jag fortsatte lira som jag gjorde hade jag garanterat en plats i första linan.

matchen efter 


   
SvaraCitera

WinterTime:

haha ja. Det sjuka var att han träningen efter sa till mig att om jag fortsatte lira som jag gjorde hade jag garanterat en plats i första linan.

matchen efter 

Fortsätt att vara så duktig


   
SvaraCitera

Byt lag bara. Jag gjorde det.


   
SvaraCitera