Aviseringar
Rensa alla

Hatar mitt fkn life


Ämnesstartare

Okej så här ä d, vill ba dö å ingen tar mig seriöst utom min psykolog men säger ja d till hne så skickar hon mig till bup-akuten å dom skickar hem mig igen. Å min psykolog suger asså uch, ska dock byta men ändå, måste ju ha henne nu! Å har jävligt mke ångest å vill ba ta fram mina rakblad å skära mig elr skaffa nya cigg eftersom att pappa tog mina. Asså nej fyfan, å ä 13 och folk ba tror att jag mår skit för att d ä trendigt att gö d ?? 


   
Citera

Det blir bättre förr eller senare
Försök göra saker som du gillar så länge


   
SvaraCitera

Vill inte låta som en sån "du-är-bara-ett-barn-du-vet-inget"-skit, men innan du gör något dumt kom ihåg att det troligen kommer bli bättre med tiden. Du har så himla mycket hormoner i kroppen just nu, så snälla ge livet en chans iaf, låt hormonerna stöka klart innan du bestämmer dig för att livet suger <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
Vill inte låta som en sån "du-är-bara-ett-barn-du-vet-inget"-skit, men innan du gör något dumt kom ihåg att det troligen kommer bli bättre med tiden. Du har så himla mycket hormoner i kroppen just nu, så snälla ge livet en chans iaf, låt hormonerna stöka klart innan du bestämmer dig för att livet suger <3

Men har mått skit i typ 6år å fan ingen har fattat nått innan en soc anmälan kom in å ja börja skära mig ): 


   
SvaraCitera

Jag lider med dig, att röka och skära sig leder inte till något annat än att du skadar dig till ingen nytta, också rökningen ger bara temporär lindring i form av minskad ångelst som sedan ökar sen igen.
Vill du prata så finns jag! Hjärta


   
SvaraCitera

13 år å självmordsbenägen?
Herrejisses.


   
SvaraCitera

Varför tar jag ingen dig seriöst då från första början? Eller började allt för du provade på droger eller? 


   
SvaraCitera

Psykologer har bara piller att erbjuda.
Dom anser nämligen att när man mår dåligt så är det på grund av att ens hjärna inte funkar som den ska eller att man haft en dålig barndom.

Din nästa psykolog har inte heller lösningen för dig, dom jobbar med precis samma sak.
Jag känner ingen som blivit bättre av att gå till psykologen, tvärtom det blir värre för dom.

Anledningen att du mår dåligt är inte för vad dom säger, det är demoner som plågar dig.
Kolla här, direkt ur bibeln Efesierbrevet 6:12: "Ty den kamp vi hava att utkämpa är en kamp icke mot kött och blod, utan mot furstar och väldigheter och världshärskare, som råda här i mörkret, mot ondskans andemakter i himlarymderna.
13 Tagen alltså på eder hela Guds vapenrustning, så att I kunnen stå emot på den onda dagen och, sedan I haven fullgjort allt, behålla fältet."

Är det möjligen så att någon i din familj är frimurare eller oddfellow?
Detta är alltså som ett garde/klan/grupp som finns runt om i världen, VÄLDIGT VANLIGT!
Dom ägnar sig åt häxkonst och satanismen, och tror du inte det funkar?
Jo tro mig det funkar hur bra som helst, hade problem med en häxa för ett tag sen men vet du vad?
Jag går med Jesus, han finns och har en otrolig makt att bryta sånna här förbannelser!
Mitt råd till dig: Finn dig en frikyrka som är levande så kan pastorn där slänga ut demonerna ur dig!
Statskyrkan är dock inte att lita på.
Annars: Följ mig på youtube, vi kan gå DEEP i bibeln för bibeln säger; 

"Ty Guds ord är levande och kraftigt och skarpare än något tveeggat svärd, och tränger igenom, så att det åtskiljer själ och ande, märg och ben; och det är en domare över hjärtats uppsåt och tankar.."


   
SvaraCitera

Demonen som står för självmordstankar och att skära sig kallas i bibeln "Legion"
Då de är många.

"Så kommo de över till gerasenernas land, på andra sidan sjön.
2 Och strax då han hade stigit ur båten, kom en man, som var besatt av en oren ande, emot honom från gravarna där;
3 han hade nämligen sitt tillhåll bland gravarna. Och icke ens med kedjor kunde man numera fängsla honom;
4 ty väl hade han många gånger blivit fängslad med fotbojor och kedjor, men han hade slitit itu kedjorna och brutit sönder fotbojorna, och ingen kunde få makt med honom.
5 Och han vistades alltid, dag och natt, bland gravarna och på bergen och skriade och sargade sig själv med stenar.
6 När denne nu fick se Jesus på avstånd, skyndade han fram och föll ned för honom
7 och ropade med hög röst och sade: »Vad har du med mig att göra, Jesus, du Guds, den Högstes, Son? Jag besvär dig vid Gud, plåga mig icke.»
8 Jesus skulle nämligen just säga till honom: »Far ut ur mannen, du orena ande.»
9 Då frågade han honom: »Vad är ditt namn?» Han svarade honom: »Legion är mitt namn, ty vi äro många.»
10 Och han bad honom enträget att icke driva dem bort ifrån den trakten.
11 Nu gick där vid berget en stor svinhjord i bet.
12 Och de bådo honom och sade: »Sänd oss åstad in i svinen; låt oss få fara in i dem.»
13 Och han tillstadde dem det. Då gåvo sig de orena andarna åstad och foro in i svinen. Och hjorden, vid pass två tusen svin, störtade sig utför branten ned i sjön och drunknade i sjön.
14 Men de som vaktade dem flydde och berättade härom i staden och på landsbygden; och folket gick åstad för att se vad det var som hade skett.
15 När de då kommo till Jesus, fingo de se den som hade varit besatt, mannen som hade haft legionen i sig, sitta där klädd och vid sina sinnen; och de betogos av häpnad.
16 Och de som hade åsett händelsen förtäljde för dem vad som hade vederfarits den besatte, och vad som hade skett med svinen.
17 Då begynte folket bedja honom att han skulle gå bort ifrån deras område.
18 När han sedan steg i båten, bad honom mannen som hade varit besatt, att han skulle få följa honom.
19 Men han tillstadde honom det icke, utan sade till honom: »Gå hem till de dina, och berätta för dem huru stora ting Herren har gjort med dig, och huru han har förbarmat sig över dig.»
20 Då gick han åstad och begynte förkunna i Dekapolis huru stora ting Jesus hade gjort med honom; och alla förundrade sig."

Svinen tog självmord då de andar som flög in i dem var självmordsandar.


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk

har samma problem går dock it hos en psykolog då jag vägrar vet it vad jag ska gö

//KJJK


   
SvaraCitera