Aviseringar
Rensa alla

hatar mitt jävla huvud som väger halva min vikt


Ämnesstartare

g*nus:

Cubus

fan va hemskt. de har sämst byxor me sämst storlkar

g*nus:

Jag är kort och har breda höfter och inte jättetjocka ben

prova en storlek som e lite mindre än vad du har, de töjer ut sig till slut

va brukaru köpa för märken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint:

kaka! va händer idag då?

heej vem e du????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

va brukaru köpa för märken?

Inga märken alls, har bara använt anonyma jeansleggings tills de slutade sälja dem, haha [sad] Nu har jag typ alltid bara vanliga svarta leggings pga bekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

heej vem e du????

hahah din avatar ser så rolig ut, fåret ser glatt ut [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

nvänt anonyma jeansleggings tills de slutade sälja dem, haha Nu har jag typ alltid bara vanliga svarta leggings pga bekvämt.

prova filippa k, de har ibland knappar ist för blixtlås, typ breda höfter o smala ben o massa olika modells som borde passa dig eg??

rätt dyra dock, köpte ett par för 700 kr och det var typ halva priset på dom + ngn medlemrabatt. världens bästa kvalite dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

massa olika modells som borde passa dig eg??

Låter bra, men tror inte ens det finns här [blush] Kanske får ta en tripp till GBG och försöka hitta något vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Låter bra, men tror inte ens det finns här Kanske får ta en tripp till GBG och försöka hitta något vettigt.

det är 1 st märke, finns på många webshots oxå!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

ttigt.

titta t.ex här, nelly har bara några exemplar men aa

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/m%C3%A4rkeskl%C3%A4der/byxor-sh...

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/filipp... <- de här är t.ex superstretch och xs skulle kunna passa en M oxå. dock rätt dyra för 1 liten student så passa på när det e rea o rabattdagar, du kan få dom för lite mer än halva priset

kvalit1 håller i flera år t.om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda som väger mer än min hjärna är mina ben och inte fan orkar resten av kroppen att röra på skiten.


   
SvaraCitera