Aviseringar
Rensa alla

Hatar mitt liv, min familj, mitt utseende o allt


Ämnesstartare

Hej, låter väldigt tjatande men jag känner verkligen att det inte finns nån mening med att leva när ens familj inte är en familj utan med som elaka främlingar som bara bråkar med en och gör en ledsen gång på gång. Har en mamma som inte bryr sig om mig, hon vet knappt hur gammal jag är. Jag har velat göra en speciell plastikoperation länge nu då jag verkligen har ångest över det, men klart att hon blir jättearg på mig istället för att faktiskt förstå min situation och hur dåligt jag faktiskt mår. Hon bara bryr sig själv och om hennes bröder o systrar osv. Hon har aldrig brytt sig om sina egna barn, jag och mina syskon. Jag får inte ens ha killkompisar, jag får inte ens va med en kille som går i min klass o som jag endast är vän med. Så hur blir det med kärlek? Klart att jag inte får ha en kille. Och det är klart att man i tonåren får känslor för nån. Därför mår jag dåligt även över det, när det går bra mellan mig och en kille men jag måste dissa han ändå och då så gör jag folk ledsna. Vilket gör att jag också mår dåligt. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra...


   
Citera

Dina föräldrar är inte nödvändigtvis permanenta i ditt liv

Du kanske kan se om du kan göra sakerna du vill ändå, till exempel killkompisar. Kan familjen förhindra dig?


   
SvaraCitera

Mitt tips är o ta körkort o flytta ut i nån skogTumme upp eller kanske flytta in hos din killkompis..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Dina föräldrar är inte nödvändigtvis permanenta i ditt liv

Du kanske kan se om du kan göra sakerna du vill ändå, till exempel killkompisar. Kan familjen förhindra dig?

De kan nämligen kolla vart jag är osånt och få reda på vilka jag är med:/


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

De kan nämligen kolla vart jag är osånt och få reda på vilka jag är med:/

Vad händer sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Vad händer sedan?

Hon brukar säga till såkalrt o grejer och hålla på, kommer inte ens få gå ut något mer sen känns det som


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

Hon brukar säga till såkalrt o grejer och hålla på, kommer inte ens få gå ut något mer sen känns det som

Kan hon egentligen förhindra?


   
SvaraCitera

Kontakta polisen eller socialen sen gör de epic gamer moves på din mamma. Nej men så fort du kan flytta ut gör det och få ut din häxa till mamma ur ditt liv.

Lycka tillParty


   
SvaraCitera