Aviseringar
Rensa alla

Hatar mitt liv!!!


Ämnesstartare

Denna tråden kanske är i fel forum, men detskuter jag fullständigt i.

Mitt liv suger verkligen, hårt. Det känns som om jag bara slösar bort min tonårstid..
Varje jävla dag händer det samma sak, jag går upp tidigt som fan, är typ helt borta i skallen, är sjukt trött. Sitter och halvsover vid matbordet i mörkret samtidigt som jag försöker få i mig lite frukost fastän jag inte alls är hungrig. Efter frukost går jag till toan, kollar på mig själv i spegeln och tänker på hur jävla ful jag är. Jag trycker alla nya finnar som har poppat upp under natten, försöker fixa mitt jävla hår också, som jag håller på bli galen på. Har aldrig varit hos frisören i hela mitt liv, pappa har alltid klippt mig. har aldrig egentligen velat gå till frisören eftersom mitt hår är som ett jävla träsk, går inte att göra det snyggt på något sätt. Efter att jag har fått bort det mesta av morgonruffset så springer jag till bussen, blir nästan alltid försenad på grund av att jag står för länge på toan och försöker göra så gott jag kan med det jag har. På bussen sitter jag ensam och sover, lyssnar ibland på musik, försöker tänka positivt, försöker vara lite glad..
När jag går till lektionen så går jag alltid ensam, håller i mina jävla böcker, jag HATAR verkligen skolan. På lektionen sitter jag alltid ensam, ingen vill sitta bredvid mig. Jag sitter längst bak i klasrummet, helt tyst. Jag brukar inte säga ett ord på lektionen om jag inte måste typ svara på en fråga eller något liknande. Samma sak varenda jävla lektion.
På lunchen försöker jag alltid få kontakt med dom andra, brukar jämt sätta mig vid samma bord som dom andra. Men jag sitter bara där, helt tyst, försöker få i mig lite av den ruttna skolmaten. Patetiskt.. På rasterna är det ungefär samma sak, jag försöker hänga med dom andra, följer efter dom som en jävla knähund. Säger oftast ingenting här heller. Jag är så jävla blyg. Jag har alltid varit blyg, hela mitt liv. DET ÄR HEMSKT!!!!!!!!! Varje dag får jag även massa skit av dom andra. T ex på lektionerna när vi jobbar i grupp, ibland när jag inte hänger med riktigt, vilket händer rätt ofta så frågar jag alltid vad, man ska göra, hur man ska göra osv osv, så får jag ofta sånna där kommentarer som "Är du dum i huvudet?" "Men häng med iställlet för att fråga mig hela jävla tiden!" Eller typ så suckar dom vääldigt djupt, och förklarar för mig som om jag vore en jävla 3 åring eller något.. och självklart så sitter jag där och tar emot alla dessa kommentarer. Det har jag alltid gjort, hela mitt liv, och det börjar göra väldigt ont nu ska ni veta. När dom ibland snackar om hurt dum i huvudet jag är (Och det är jag säkert också) så blir jag så arg och ledsen så jag bara vill börja lipa, eller misshandla någon.. Varje sån där elak kommentar om hur dum jag är känns som ett slag i magen, eller en pungspark. Skolan går rakt åt helvete just nu också.. Fan jag fattar ingenting på lektionerna, får alltid dåliga betyg på proven, och detta gör mig väldigt orolig eftersom allt detta påverkar ju min framtid.

På min fritid sitter jag 24/7 vid datorn, direkt när jag komemr hem, DATORN! Jag sitter t om och äter vid datorn wtf! jag slösar verkligen bort massa tid här vid datorn. På helgerna händer det fan ingenting, bara datorn o TV.. Detta gör mig så sjukt deprimerad, jag vill bara dö ibland.. När jag tänker på hur alla andra är ute o festar och har skoj, så sitter jag här och degar framför datorn.

Jag har börjat gymma ofta. Detta gör så att jag får lite mer självförtroende, och jag har blivit lite "biff". Jag skulle lätt kunna spöa dom jag inte gillar i min klass, och jag är inte rädd för att få spö eller något. Men vad gör alla dessa muskler för nytta när jag är en sån fegis. Jag vågar aldrig säga emot någon, säger aldrig något.. Och det hjälper fan inte med tjejer heller, jag tycker jag är så sjukt jävla ful i ansiktet, hemskt! Ansiktet är ju det viktigaste om man vill se bra ut, eller hur?! jag är 16 år gammal, jag är oskuld, aldrig haft en flickvän, aldrig kysst eller ens pussat en tjej. Folk börjar tro att jag är bög också.. Helvete.

Vafan ska jag göra liksom? Jag är sjukt blyg, ful som fan, har enormt dåligt självförtroende. Jag suger i skolan, hatar mig själv. Ska jag ta självmord? Jag börjar fundera på det, men jag skulle nog inte våga det heller, jag är ju en sån.. fegis.

I alla dessa år har jag hållt alla mina sånna här känslor inom mig, och jag exploderar snart. Jag kommer snart att ta ett järnrör och misshandla någon känns det som.
Detta vart skönt som fan, att få ut lite av mina känslor. Tack för att ni läste! ;o


   
Citera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

men detskuter jag fullständigt i.

skiter jag fullständigt i*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det löser sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blyghet kan vara jobbigt :men tänk du har väl knappast något att förlora om du säger något? du får vänja dig steg för steg.
Du är troligtvis inte fulare eller dummare än någon annan ,tro på dig själv, det kommer ordna sig om du känner dig tryggare med dig sjäv och som sagt du förlorar inget på att vara lite modigare om du inte trivs med att vara isolerad som du beskrev,
lycka till


   
SvaraCitera

Bara att ta sig i kragen och göra nånting åt det.
Gå på fester då.
Ta för dig mer och öppna käften oftare.

Jag har själv varit blyg, ogillad av resten av klassen, mobbad, utfryst och sämst fritid. Det blev andra bullar när jag fick riktiga vänner som inte försöker trycka ner mig. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Ska jag ta självmord?

*begå självmord
Nej, det är inte lösningen.
Har du funderat på att kanske börja göra annat än att sitta framför datorn och gymma? Något där du kan träffa nya människor? [rolleyes]

Annars säger jag som:

Unexpected:

Det löser sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså det är den bilden jag har av mig.. om jag nu inte blivit kristen.. hade säkert gjort och tänkt som du gör nu om jag inte för 5 år sedan tagit beslutet att bli kristen..

Kladdkakan92:

jag är 16 år gammal, jag är oskuld, aldrig haft en flickvän, aldrig kysst eller ens pussat en tjej.

samma sak för mig när jag var 16.. allt skedde först när jag var 18 o de var värt väntan [y] låt det ta den tid det tar [y]

Kladdkakan92:

Ska jag ta självmord?

verkligen inte! det är inte ens möjlighet anser jag! du kan klara dig ur allt detta, det vet jag!

Kladdkakan92:

I alla dessa år har jag hållt alla mina sånna här känslor inom mig, och jag exploderar snart.

att hålla allt inom sig är verkligen inte bra, det vet jag efter många års erfarenhet! du behöver verkligen snacka ut om allt detta med ngn.. t.ex kuratorn på skolan? lr ngn lärare du litar på? dina föräldrar?

annars ställer jag mer än gärna upp o lyssnar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meeen shiit du. om jag va i din situation skulle jag verkligen ta livet av mig... men du måste verkligen ta tag i dig själv. vad vill du göra med livet? hur vill du leva? du vill ju inte sitta vid datorn el tv.n så gör inte det då. gå ut, ring till vem som helst, bara gör någonting. börja i en sport, skaffa dig en hobby. för som det verkar nu är det nog du själv som är största problemet.

ett tips. du kanske börjar gymnasiet snart el har börjat... de bästa man ska göra då första skoldagen i en ny klass där man inte känner någon är att ta för sig, pratar, skratta, sök uppmärksamhet, skit i om du e blyg. jag har alltid gjort så, kanske e för att jag e en sån person, men det funkar...

ta tag i dig själv, du låter ju nästan som om du vore 30.!

lycka till,,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör allt tvärtom.
Dock så är nyckeln till framgång ett starkt inre. Tänk på innerbörden av din existens och vad du har rättigheter till. Vem du kan vara och vem de andra inte kan stoppa dig från att vara. [no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Det löser sig

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar [love]
Ska börja ta tag i mitt liv nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till en psykolog [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

järnrör och misshandla någon

Gör du det, tycker jag att du borde misshandla någon som förtjänar det i alla fall [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen så kan man väl ha olika uppfattningar om det och så men men [zzz]


   
SvaraCitera
Hando

Timbuktu - Det Löser Sig [ops]


   
SvaraCitera