Aviseringar
Rensa alla

Hatar mitt liv!!!


Jag var i en liknande sits... Svackor kvar sen skit perioden också, får kämpa på! Jag hade turen att jag fick en flickvän som gjort mig till den jag är idag.. Du får försöka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli "tuff" då? Börja röka, se kaxig ut, glo på folk, ha tuffa kläder bli en annan person! Detta måste ske stegvis eller över ett sommarlov du kan inte ändra dig sådär bara! Det låter kanske sjukt men gör du detta så kommer du säkert att få kompisar... Hur ser du ut? Du kan ju börja med att raka skallen, kanske pierca dig i ögonbrynet, klä dig som en blatte. Jag vet att det låter sjukt men det är faktiskt sant!

Tro inte att jag är sån nu men vet att det kommer funka. Jag vet flera stycken som varit übertöntar som sedan har börjat röka och sen blivit "tuffingar". Har du inte börjat gymnasiet än så blir det en perfekt chans för dig!

Ditt liv kan ju knappast bli värre? Du kan ju lika bra chansa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Mitt liv suger verkligen, hårt.

okej....
tack för att du sa det[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt liv är ungifär som ditt och det är skitkul 😀[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neeh det är fult och ljuga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Tack för alla svar [love]
Ska börja ta tag i mitt liv nu!

nu...Just NU!?
Du var en lätthanterlig person du [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p3tt3r:

Jag var i en liknande sits... Svackor kvar sen skit perioden också, får kämpa på! Jag hade turen att jag fick en flickvän som gjort mig till den jag är idag.. Du får försöka!

Seems like same thing is happening to me [rolleyes]


   
SvaraCitera

Fernan_king:

Seems like same thing is happening to me [rolleyes]

Då håller jag tummarna du har en lika bra tjej på gång som jag fick!
Så det blir bra utav dig!XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p3tt3r:

Så det blir bra utav dig!XD

tack för den >.<


   
SvaraCitera

Fernan_king:

tack för den >.<

Skojjar med dig;) Best of luck. [badgrin]
Back till topic!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

skiter jag fullständigt i*

Tyst, det här gäller viktiga saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy_91:

ett tips. du kanske börjar gymnasiet snart el har börjat... de bästa man ska göra då första skoldagen i en ny klass där man inte känner någon är att ta för sig, pratar, skratta, sök uppmärksamhet, skit i om du e blyg. jag har alltid gjort så, kanske e för att jag e en sån person, men det funkar...

Om man redan börjat gymnasiet och går nu i 2an och inte tagit för sig än då ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa är att typ knipsa av nåra sladdar i datan så du aldrig mer kan använda den.

Hitta NÅN att snacka med, det fick ja göra i högstadiet för att klara den shit perioden.


   
SvaraCitera

Det löser sig bara om man faktiskt tar tag i problemet.
Börja med dig själv. Skaffa ett annat sätt att tänka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har mått nästan likadant.
Varit exakt i samma sits som dig.
Varit, en riktig datanörd. Tills jag flyttat till en fosterfamilj.

Vill bara säga att allt blir bra, bara du gör något!
Det här har hjälpt mig - > flyttat foster familj, (Nya människor som är trevliga. Visa vem man egentligen är och en helt nu chans att få vara den man är)

Byt skola kanske? (Om det verkligen är riktigt jobbigt)
Köp nya kläder? (Brukar inte känna sig så ful kanske)
Klipp håret hos en frisör <3 XD
Sen drar du på någon fest o supar o skaffar ett ligg! (Nej, men kanske vidga dina vyer lite 🙂 kanske gå med dina föräldrar när dom ska hälsa på en kompis familj så har dom kanske en söt tjej som du diggar haha)

Nej, men vidga dina vyer gå med någon kompis på en fest eller någeo hitta på något! !=#&)!

Dold text: Om detta nu inte skulle lyckas så tycker jag att du ska göra en operation som heter "Socialt blockad" Googla lite på det XD

^ Det är riktigt men det var nog bara dumt sagt av mig. Glöm de 😛
Lycka till.

P.S Saker kommer inte bara så där, var alert![y][y][y][y]


   
SvaraCitera