Aviseringar
Rensa alla

Hatar när man tänker långsammare än man handlar


Ämnesstartare

Elverpigens tankegång för 10 min sedan:
Ok nu ska jag duscha och göra mig iordning för kvällen, ska se söt ut ikväll och inte som en clown så får inte dricka ngt förrän jag är klar

Sen tänker elverpigen på den halva starkcidern hon nyss mer eller mindre svepte medan hon tänkte det andra. Och drack upp resten också. Och jag är aslättpåverkad. [sad] gör ni också klantiga grejer såhär på lördagseftermiddagen? Och hur botar man det?:ccc


   
Citera
Ämnesstartare

Fan la jag upp denna tråd för, jag verkar ju skitpantad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka om att handla innan man tänkt klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appropå handla köpte jag keso förut och jag äter inte ens keso


   
SvaraCitera

påverkad än eller


   
SvaraCitera

Vilken gullig tråd [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

påverkad än eller

Nä känns inte så men lär märka huruvida jag är det imorrn när jag ser bilder på min sminkning osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt har jag glömt hur man beter sig, är barfota i mina loafers, kan jag vara barfota inne hos min kompis syster också? Eller är det snuskigt?


   
SvaraCitera

Sett jävla massa som är barfota i loafers, tänkte på det där idag; hur blir det när man skall in till någon - gå barfota...mjaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sett jävla massa som är barfota i loafers, tänkte på det där idag; hur blir det när man skall in till någon - gå barfota...mjaaaa

Var en jävla snuskis och gick barfota, dom var ju ändå fulla och diskuterade boobygrabbing, ofta man tänker på mina fötter då?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:))))))))))))))))))))))))))))))


   
SvaraCitera

elverpigen: jag äter inte ens keso

.... Jaja skriv att du köpt keso för oss människor som älskar keso men inte kan köpa det, GÖR SÅGråter


   
SvaraCitera

Lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
.... Jaja skriv att du köpt keso för oss människor som älskar keso men inte kan köpa det, GÖR SÅGråter

kan skicka ett paketkeso till dig, har kvar kesopaketet jag köpte när jag skapade denna tråd. inte öppnat det och inteslängt det av ngn anledning. har vi en deal eller?


   
SvaraCitera

elverpigen:
Fan la jag upp denna tråd för, jag verkar ju skitpantad

Mycket glad


   
SvaraCitera