Aviseringar
Rensa alla

hatar ni mig


Ämnesstartare

Tja!
Varför känns det som alla  här hatar mig


   
Citera
Haien

Det känns som om några gör sig roliga genom att skriva dig i liggatrådarna, då du bara är 12 år.


   
SvaraCitera

I don't hate people ^


   
SvaraCitera

För att du känner att folk hatar dig när dom inte håller med dig


   
SvaraCitera

Jag älskar medlemmar som håller UM vid liv och du är en mästare på att hålla fart i trådarna.   Hjärta


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
För att du känner att folk hatar dig när dom inte håller med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Det känns som om några gör sig roliga genom att skriva dig i liggatrådarna, då du bara är 12 år.

Ok visste jag inte ens


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Haien:
Det känns som om några gör sig roliga genom att skriva dig i liggatrådarna, då du bara är 12 år.

Har svårt att se varför man skulle göra skämt om någon som är yngre än en själv, då man borde förstå så pass mycket bättre vad man sysslar med.

Men en del har svårt med att respektera andra människor helt enkelt.


   
SvaraCitera
Haien

Emalaith:

Har svårt att se varför man skulle göra skämt om någon som är yngre än en själv, då man borde förstå så pass mycket bättre vad man sysslar med.

Men en del har svårt med att respektera andra människor helt enkelt.

Det beror väl på. Internet är anorlunda.


   
SvaraCitera

Nej. Verkligen inte. Du är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Nej. Verkligen inte. Du är bra.

Den första som tycker det


   
SvaraCitera

Kanske, Kanske inte. har glömt bort


   
SvaraCitera

Haien:

Det beror väl på. Internet är anorlunda.

Men jag vet dom som är mycket äldre och håller på så där i det riktiga livet också, så jag tror inte att det är mindre vanlig med att se ner på folk som är yngre än en själva utanför internet. Jag vet dom som är närmare 30-års åldern som kallar minderåriga för bögar och dylikt bara för att dom är yngre. Äldre människor säger ju att dom yngre inte visar någon respekt alls men det är väl likadant när det kommer till ombytta roller eller?

Nej, jag hatar dig inte.. Jag gillar barn väldigt mycket för de är oftast glädjespridare och får en att tänka på bra saker, bortifrån allt negativt och så.. Det är en kul tid i människans livscykel helt enkelt!:)


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
För att du känner att folk hatar dig när dom inte håller med dig


   
SvaraCitera