Aviseringar
Rensa alla

Hatar ni också era småsyskon


Ämnesstartare

De ska vara jobbiga när man är liten, när du blir äldre kommer de vara det bästa du har. Lovar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

De ska vara jobbiga när man är liten, när du blir äldre kommer de vara det bästa du har. Lovar

Stämmer ej för mig [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Stämmer ej för mig

inte? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

inte? [sad]

Nää, iofs kan det bero på att jag knappt har kontakt med ena pga halvsyskon. Är iofs halvsyskon med båda men ena har jag ju samma mamma som, så vi träffas ju mer. har bott hos henne också i nästan ett år. Men ändå är vi inte så nära som jag egentligen skulle vilja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Nää, iofs kan det bero på att jag knappt har kontakt med ena pga halvsyskon

jaa alltså jag bor ju fortfarande hemma, med brorsan och så har det varit utan konstigheter hela livet. Så det blir ju lite lättare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jaa alltså jag bor ju fortfarande hemma, med brorsan och så har det varit utan konstigheter hela livet. Så det blir ju lite lättare då.

Ja kan tänka mig det. Så orättvist [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja kan tänka mig det. Så orättvist

jaa, du får ta upp kontakten med dem! Kan tänka mig att syskon är underbart att ha sen när man blir gammal och eländig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jaa, du får ta upp kontakten med dem! Kan tänka mig att syskon är underbart att ha sen när man blir gammal och eländig.

Min lillebror blir svårt. Då han bor hos fosterfamilj långt bort. Men ska försöka träffa han nästa gång han kommer ner till Stockholm, är dock svårt att komma honom nära pga anledningar.

Min syster är i så falla lättare.


   
SvaraCitera

Är minst i familjen. Mina bröder tog alltid hand om mig som liten. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Min lillebror blir svårt. Då han bor hos fosterfamilj långt bort. Men ska försöka träffa han nästa gång han kommer ner till Stockholm, är dock svårt att komma honom nära pga anledningar.

okej, hoppas det löser sig.

Zapetta:

Min syster är i så falla lättare.

Vad bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

okej, hoppas det löser sig.

Aw tack. hoppas också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope. Pissungen betyder mest av allt för mig.


   
SvaraCitera