Aviseringar
Rensa alla

hatar sånt andra älskar


Ämnesstartare

låg precis under två halvnakna heta brudar som sjöng warm kitty soft kitty (osv) och typ drog sina händer genom mitt hår och la en filt på mig och stoppa om mig, liksom hur hanterar man sånt? 

kolla min profil om du inte fattar problemet


   
Citera
Ämnesstartare

du säger "lägg av föffan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: låg precis under två halvnakna heta brudar som sjöng warm kitty soft kitty (osv) och typ drog sina händer genom mitt hår och la en filt på mig och stoppa om mig, liksom hur hanterar man sånt?

Såvida du inte är förkyld förstår jag dig! 

MVH Sheldon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne men du kanske e bög 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ne men du kanske e bög 

precis, vill inte ligga med dem precis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

precis, vill inte ligga med dem precis 

Så du undrar hur du skall hantera din sexualitet? Gör som de andra bara, kom ut ur garderoben och spring iväg på pride-festivalen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va med några kompisar på ett torg i city i natt och en kille börjar plötsligt vråla "är du homosexuell?! Är du homosexuell?!" samtidigt som en annan stod och skrattade i bakgrunden, så jävla jobbigt...  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så du undrar hur du skall hantera din sexualitet? Gör som de andra bara, kom ut ur gaderoben och spring iväg på pride!

sant men skulle bli ett jävla liv i huset just nu, vill avisa på nåt diskret sätt, leker trött just nu :/  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: så jävla jobbigt...

Erkänn det bara, de lär ju tystna och bli seriösa då. 

Säg typ: "Ja, jag är en bögjävel, DEAL WITH IT!" Kanske inte exakt sådär, men du hajar poängen!! Visa dig fortsatt tuff. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

precis, vill inte ligga med dem precis 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Erkänn det bara, de lär ju tystna och bli seriösa då. 

Säg typ: "Ja, jag är en bögjävel, DEAL WITH IT!" Kanske inte exakt sådär, men du hajar poängen!! Visa dig fortsatt tuff. 

Samtidigt som jag läste det inlägget skrek nån "vafan sitter du vid telefonen hela tiden för, kollar du bögporr?!"..
Nej, orkar inte ta det nu, krök hela natten och nu precis gått skit långt i regnet så är helt genomblöt. Nästa chans då fan ska jag ta den, nu ska jag försöka äta nåt och må lite bättre.

ennie:

Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: Nästa chans då fan ska jag ta den, nu ska jag försöka äta nåt och må lite bättre.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enda anledningen till att dom gjorde så är ju för att du är bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
enda anledningen till att dom gjorde så är ju för att du är bög.

tror jag inte, därför de vet inte det, förutsatt att de inte kan läsa tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inget bra svar egentligen, ville bara säga att jag gillar din presentation och det känns som du är en bra person. Vare sig du är bög eller ej.


   
SvaraCitera