Aviseringar
Rensa alla

HATET BRINNER ! =(


Ämnesstartare

JAG måste bara få skriva av mig....jag håller på att bryta ihop totalt trots att jag inte har så värst mkt att va ledsen över... jag borde va starkare

jag känner mig så dum i hövvet för jag sitter och tycker synd om mig själv. för vad? för man blivit lurad av en kille som fått än att älska honom och sen bara trampat på än helt känslokallt. Han visste så väl att det skulle såra mig men ändå kunde han inte vara ärlig. Påstod att han aldrig känt så för någon innan =( jag är försiktig och gav inte med på känslorna direkt. lika snabbt som hans "kärlek" det kom försvann den, när han insåg att han inte skulle få sex fören jag litade på honom. Med tanke på att han har haft mer brudar än han kan minnas så gör jag inte fel i att försäkra mig om att han menar det han säger[cry] vilket han inte gjorde =( hade inte sex med honom men blev kär, vilket visade sig vara värre [cry]

jag känner mig så knäckt, lurad och dum i hövvet =( vet inte hur jag ska lösa det... har bara lust att göra nåt omoget som att bomba honom med JAG HATAR DIG sms =( men känns lite väl omoget [cry]


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
B3ll4

Typiskt killar [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

Typiskt killar

ja =( man faller ju just för idioterna .... vet att såna som honom faller sällan men när dom väl gör det skulle dom bli underbara pojkvänner =( önskar bara att man kunde vara den tjejen


   
SvaraCitera
B3ll4

trexo0:

ja =( man faller ju just för idioterna .... vet att såna som honom faller sällan men när dom väl gör det skulle dom bli underbara pojkvänner =( önskar bara att man kunde vara den tjejen

Sant, och trots att man vet hur dem är, så tror man ändå att de kommer att bli annorlunda nu. Men de blir dem aldrig [no-no] En gång player, alltid player (oftast, finns väl undantag kanske).


   
SvaraCitera

B3ll4:

Typiskt killar [n]

ni är ju inte så jävla bra själva[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ni är ju inte så jävla bra själva

sant men man ljuger aldrig på det setet [tard] jag är helt knäckt över att det är möjligt.... tappat allt hopp om att lita på människor


   
SvaraCitera

trexo0:

sant men man ljuger aldrig på det setet [tard] jag är helt knäckt över att det är möjligt.... tappat allt hopp om att lita på människor

men då ljög ju inte han [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men då ljög ju inte han

jo han ljög som en lite slyna :S sa att han hade känslor, att han inte kunde låta mig va när jag sa att jag inte ville blanda in känslor för jag alltid blir sårad. envisades med att han skulle fortsätta försöka oavsett. ringde mig för han " måste få höra min röst" and so on =( tills jag gav med mig.... så blev han kall... bad han att vara ärlig om ha han inte kände som innan .. han ljöd å sa att han gjorde det.... men samtidigt struntade i mig. gav honom oändligt många chanser att vara ärlig =( men nej han var för feg


   
SvaraCitera

trexo0:

men nej han var för feg

det är allt för många som så tyvärr. men det finns inget att gör åt det förutom att lyckas hitta någon som är duktig[y]


   
SvaraCitera

trexo0:

jag känner mig så knäckt, lurad och dum i hövvet =( vet inte hur jag ska lösa det... har bara lust att göra nåt omoget som att bomba honom med JAG HATAR DIG sms =( men känns lite väl omoget [cry]

Omoget

Ne, men prova yoga och meditation då kommer du inse att man inte kan dra alla killar med en kam.


   
SvaraCitera

Bajwa:

prova yoga och meditation

Kommer hjälpa dig i livet ganska mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ni är ju inte så jävla bra själva[no-no]

Precis [sad] Båda sidor har sina elakingar...


   
SvaraCitera

trexo0:

har bara lust att göra nåt omoget som att bomba honom med JAG HATAR DIG sms =(

Strunta i honom bara, han verkar dum. 🙁


   
SvaraCitera

trexo0:

Med tanke på att han har haft mer brudar än han kan minnas så gör jag inte fel i att försäkra mig om att han menar det han säger[cry] vilket han inte gjorde =( hade inte sex med honom men blev kär, vilket visade sig vara värre [cry]

Vet inte hur allt ligger till nu för tiden (wow lite mer än en veckan senare [zzz])
Men hur vet du att han inte hade känslor för dig? Skrev han till dig att han inte hade känslor längre, eller slutade han snacka med dig bara?


   
SvaraCitera