Aviseringar
Rensa alla

Hatisk låt mot SD!


Ämnesstartare

Sverigedemokraterna eller som vi känner till dem (SD) är ett politiskt parti här i Sverige som dessväre har slagit igenom. De försöker framställa sig som ett demokratiskt och nationalistiskt parti vilket är absurt! Personligen så tycker jag att SD hade sina 15 minuter i rampljuset och nu har folk generellt tappat intresset vilket jag tycker är fel! Svenska invånare borde visa sig starka och kämpa emot SD mer än någonsin! Stödj vi gillar olika kampanjen och människor som vågar visa va det känner genom konst, musik och text. Jag hittade en musik grupp jag gillar otroligt mycket som i princip säger att Jimmie Åkesson är dum i huvudet.
HATISK RAP LÅT MOT SD!!


   
Citera
Exner

Diskussionsunderlag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Diskussionsunderlag

Blid mod?
Det är reklam såklart! Ny användare som genast skapar två trådar som handlar om samma jävla usla band.
Lås, radera och banna. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bangbang:

De försöker framställa sig som ett demokratiskt och nationalistiskt parti vilket är absurt!

Iom att de har kommit in i riksdagen på ett demokratiskt sätt så får man ju ändå kalla dem demokratiska. Bekämpa SD om ni nu vill göra det med argument istället för att fjanta er i Laserturken-anda.

bangbang:

Stödj vi gillar olika kampanjen

Du menar "Vi gillar olika, så länge ni tycker som oss"-kampanjen?

Exner:

Diskussionsunderlag?

Finns inget. Lås tråden.


   
SvaraCitera

Värdelös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok.


   
SvaraCitera
Åtta

Reklam är inte tillåtet på ungdomar.se.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera