Aviseringar
Rensa alla

Hbtq Disney karaktär?


Ämnesstartare

Hej! Jag har tänkt på det här ett tag och jag tycker att dem ska ha det. (Nu pratar jag om en huvudperson/sidekick inte någon man ser i typ en minut i filmen). 


   
Citera
Ämnesetiketter

Vet inte, bryr mig inte men idag känns det bara som att man skulle göra det till någon sorts statement och inte för att dom vill göra en karaktär som har det som en del av sin identitet. Gillar ej det. Skulle funka bättre när denna feminist/1000-olika-kön-stormen drog förbi.


   
SvaraCitera

Icke fråga.


   
SvaraCitera

Timon och Pumba...


   
SvaraCitera

Ja pga


   
SvaraCitera

Om det passar storyn


   
SvaraCitera

Det skymtas tydligen ett lesbiskt par i Hitta Doris, vilket har fått många "nationalister" att gå i taket. 


   
SvaraCitera

Nej! Det förstör våra barn och uppmuntrar till ohälsosamt leverne. 


   
SvaraCitera

Självklart. Dock skulle den gamla konservativa organisationen aldrig göra någonting sådant.


   
SvaraCitera

Jag bryr mig inte om karaktärernas kön eller läggning, så för min del får de göra precis hur de vill. Vill de göra en film med endast transpersoner får dom väl göra det. Frågan varför de skulle göra det?

Deras målgrupp är framför allt barn och barnfamiljer. Troligen vet Disney ganska väl vad som funkar och inte funkar när det kommer till karaktärer och försäljning, men vad vet jag.


   
SvaraCitera

Niklas:
Nej! Det förstör våra barn och uppmuntrar till ohälsosamt leverne. 

Mycket glad


   
SvaraCitera

vore nice så att man kan visa upp lite fler sidor av mänskligheten. skulle nog vara ett bra sätt att avdramatisera också, hur läskigt blir homosexualitet om två tecknade figurer är det?


   
SvaraCitera

2ce.jpg


   
SvaraCitera

Nej. För det är bara joll


   
SvaraCitera

throtnir:
Det skymtas tydligen ett lesbiskt par i Hitta Doris, vilket har fått många "nationalister" att gå i taket. 

Nationalister? inte konservativa? 


   
SvaraCitera