Aviseringar
Rensa alla

heartache</3


Ämnesstartare

när jag var ute igår och det var jättekallt så fick jag helt plötsligt jätteont vid hjärtat typ men antog att jag bara fick kramp i någon bröstmuskel eller nåt, för det kan bli så när det är kallt[cute] men nu har det typ inte gått över än och jag har tydligen massa hjärtsjukdomar i släkten[surprised]

råkade jag bara få träningsvärk av mina kraftiga vibrationer?[blush](som min kropp genererar när det är kallt) eller kommer jag dö?:c


   
Citera

Bara att självoperera hjärtat hemma. Fråga mor din efter lite husmoderstips, guld värt.


   
SvaraCitera

gå och undersök de, hade jag gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kfufu:

gå och undersök de, hade jag gjort

men då kommer det säkert hinna gå över innan jag får någon tid. så sitter jag där och typ, "eh det gör inte ont längre, fnizz"

så farbror doktorn säger typ "nehe, men vad bra då[smile]"
men tänker typ "GROOAWWR SLUTA TA UPP MIN DYRBARA LÄKARTID FÖR DINA TRAMSPROBLEEEEM[mad][mad][mad]" så får jag massa dåligt samvete[sad]


   
SvaraCitera

då kan man ju allti vänta å se om de går över, gör de inte de så kan man ju undersöka de då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kfufu:

då kan man ju allti vänta å se om de går över, gör de inte de så kan man ju undersöka de då [y]

men då hinner jag ju kanske dö?[sad]


   
SvaraCitera

jag tror du komemr dö


   
SvaraCitera

tror inte du kommer dö 😮 men jag hade iaf undersökt att direkt, har själv hjärtproblem i släkten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

jag tror du komemr dö

nice

kfufu:

tror inte du kommer dö 😮 men jag hade iaf undersökt att direkt, har själv hjärtproblem i släkten

vad är det för vits att undersöka sig om du inte tror att jag kommer dö?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa 1 pacemaker ksbche


   
SvaraCitera

farbror gugge:

vad är det för vits att undersöka sig om du inte tror att jag kommer dö?[confused]

Så man vet vad e för fel, jag är läkare så jag tror inte rätt x) Kanske e så pass så man behöver medicin? vem vet


   
SvaraCitera

jag är ingen läkare menar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kfufu:

jag är ingen läkare

jo


   
SvaraCitera

Moderkakan:

jo

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nhhh. Det är vanligt att ungdomar får så. Det är inte farligt.


   
SvaraCitera