Aviseringar
Rensa alla

Heavy Metal Kläder


Ämnesstartare

Hej forumet!

Jag handlar nästan bara rockiga och svarta kläder. Vad är era tankar om killar som har liknande dessa kläder på sig? Dödskalle kläder


   
Citera
Ämnesetiketter

Att de är bögar för Dylan Klebold Tardig


   
SvaraCitera

Kläder e kläder


   
SvaraCitera

jag får emo-vibes


   
SvaraCitera

Inget för damer Ledsen


   
SvaraCitera
L Y S

Det finns folk som tycker du ser cool ut i de kläderna, och det finns folk som tycker du ser ut som en tönt, och det finns folk som inte bryr sig så mycket. Frågan är vilka av alla dessa människors åsikter som du bryr dig mest om?


   
SvaraCitera

Gör att man ser ut som en skolskjutare. Men ska inte säga någonting, har massa sådana T-tröjor. 


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

jag brukar black metal kläder, har en identisk som den på bilden, väcker ganska roliga reaktioner hos folk burzum.png


   
SvaraCitera
Smilen

   
SvaraCitera

mdma :
jag brukar black metal kläder, har en identisk som den på bilden, väcker ganska roliga reaktioner hos folk burzum.png

Inte undra på att du får roliga reaktioner när du går runt i en tröja med basically ett hakkors på


   
SvaraCitera

mdma :
jag brukar black metal kläder, har en identisk som den på bilden, väcker ganska roliga reaktioner hos folk burzum.png

Nämen, sådan klass vår kära lilla Schicklgruber besitter Tardig


   
SvaraCitera

mdma : ag brukar black metal kläder

Baserat och rödpillrat. 


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

Bananlåda:

Inte undra på att du får roliga reaktioner när du går runt i en tröja med basically ett hakkors på

Finns inget på tröjan som "basically" är ett hakkors. 

Axel_von_Färsen:

Baserat och rödpillrat. 

instämmer!


   
SvaraCitera

mdma :

Finns inget på tröjan som "basically" är ett hakkors. 

Okej nä inte riktigt ett hakkors såklart men menar bara att varg vikernes är ett riktigt wacko. Det kvittar ju igentligen eftersom man har tröjan för att man gillar hans musik men endå, det är som att ha vilket annat neo nazi band på sin tröja


   
SvaraCitera

mdma :

Finns inget på tröjan som "basically" är ett hakkors.

Algiz-runan bär på starka kopplingar till Nazityskland, och den kontemporära "vit makt" organisationen National Alliance i USA använde sig till och med av runan i sin logga.

Så, jo. Det finns visst något på tröjan som "basically" är ett hakkors.

Nasse.jfif


   
SvaraCitera