Aviseringar
Rensa alla

heder


Ämnesstartare

England mot Sverige ikväll. visst, rätt tråkig träningsmatch men ändå. när var det vi förlorade sist mot dem? 43 år sen tror jag det var sist? den hedern måste vi bevara. ner med engelsmännen! jag tror på oavgjort. 1-1

how about you?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har tyvärr svårt att bry mig om en landskamp mitt i November. Men känslan säger att det blir förlust idag. 1-0 till England. Väldigt tveksamt om jag kommer orka se den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror på förlust, faktiskt.

Skall se Bosnien-Portugal istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror Sverige vinner [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Har tyvärr svårt att bry mig om en landskamp mitt i November. Men känslan säger att det blir förlust idag. 1-0 till England. Väldigt tveksamt om jag kommer orka se den.

haha aldrig tråkig när man möter skitlag som England. hatar England!! vill krossa dem. men jo, inte så spännande ändå. har mest tråkigt och försöker tagga till till EM

passaro:

Tror på förlust, faktiskt.

Skall se Bosnien-Portugal istället.

heja bosnien, tror de kan skrälla

och Sverige förlorar inte.

genus:

Tror Sverige vinner

rätta takter!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

heja bosnien, tror de kan skrälla

[party][party]

tror jag med, blev 0-0 i Bosnien.

Hoppas inte, men med Capello vet man aldrig. England som lag är helt okej, varken mer eller mindre (även om de själva tror att de är bäst i världen inför varje jävla mästerskap).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror på kryss och målsnålt eller så bryter det engelska vädret ner svenskarna och vi torskar lite som i Helsingfors då vi iofs vann men ändå. Träningsmatcher är svåra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

tror jag med, blev 0-0 i Bosnien.

ja precis så portugal lever farligt. 1 mål bosnien och portugal måste göra 2. det kan fan gå

nja tror Capello börjar tappa sin känsla. magisk tränare ja men england var ett dumt val. de är inte bra tycker jag. visst att de borde slå oss men i EM kommer det gå åt skogen.

haha ja dumma i huvudet är dem. de slog spanien och nu tror de att de vinner EM. lycka till säger jag. möter dem Tyskland blir det samma sak som i VM

dazed:

Tror på kryss och målsnålt eller så bryter det engelska vädret ner svenskarna och vi torskar lite som i Helsingfors då vi iofs vann men ändå. Träningsmatcher är svåra.

ja knepigt med träningsmatcher men vi borde väl inte lida så mycket av vädret? vi spelar ju som england. får se vad som händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja knepigt med träningsmatcher men vi borde väl inte lida så mycket av vädret?

Jag bara antar att det är dåligt väder eftersom det är england men det kan ju vara skitfint där vad vet jag, men i Helsingfors påverkade det ju laget en hel del.

patrick bateman:

vi spelar ju som england. får se vad som händer

Mm just.

patrick bateman:

nu tror de att de vinner EM

Det tror dom alltid, Englands sporttidningar är lika besatta av Englands inbillade storhet som våra är över Zlatan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag bara antar att det är dåligt väder eftersom det är england men det kan ju vara skitfint där vad vet jag, men i Helsingfors påverkade det ju laget en hel del.

haha okok. trodde det var kasst. jo det gjorde det ju men det var fan extremt då. även för oss

dazed:

Det tror dom alltid, Englands sporttidningar är lika besatta av Englands inbillade storhet som våra är över Zlatan.

haha ja det kan man nog säga. aja det är lika kul varje gång de misslyckas, men mindre kul när zlatan misslyckas. går fan bättre utan honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha okok. trodde det var kasst. jo det gjorde det ju men det var fan extremt då. även för oss

Typiskt finskt mysväder.

patrick bateman:

haha ja det kan man nog säga. aja det är lika kul varje gång de misslyckas, men mindre kul när zlatan misslyckas. går fan bättre utan honom

Mm kul när England kraschar.

Jag tror iofs att just den där statistiken är lite skev men sedan så tror jag inte landslaget kan hantera honom heller. Det är klart en sur Zlatan som går omkring och lunkar trött sänker hela laget men när han vill glimrar till ibland är han jävligt bra får igång folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1-1 eller 2-1 till England är mina tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Typiskt finskt mysväder.

haha verkligen. vem gillar inte när massa bröte flyger omkring liksom

dazed:

Mm kul när England kraschar.

haha aa som fan

jo det stämmer ju såklart. en sur zlatan gör ingen glad men han spelar ju ändå på en egen nivå i landslaget. han kan ju göra lite allt möjligt när han k´änner för det.


   
SvaraCitera

Hur gåre eller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hur gåre eller!

skitförlust

skit england vinner med 1-0

ingen bra uppladdning. 2 matcher, 2 förluster, inget mål. vi har mycket att jobba på


   
SvaraCitera