Aviseringar
Rensa alla

Heeeeeej!


Ämnesstartare

isola: det var s k skitrolig humor

Kunde ju ha varit extra molnigt här eller nått så det var ljusare annorstädes, man vet aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

o.1144.jpg

hah vilket sammanträffande, min är väl den manliga varianten. Min luktar iaf sinnessjukt gott och i princip ingen har den (finns bara att köpa på 1 butik online typ). Men jag kan tänka mig att din luktar lika underbart. :- ) cachare är seriöst underskattat.

Åh kan föreställa mig att den doftar gott.
Jaa, den borde säljas överallt. Ej så jättedyr eller.


   
SvaraCitera
mynona

gör undan lite arbete innan det är dags att gå på bio. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Samma här. Fast passerar bara, ska vidare till Upplands Väsby...

Där har jag bott litegrand. Fast utanför, vid golfklubben.

Aaron:
Hejdå..

ahapp...

Chuz Martinez:

Kunde ju ha varit extra molnigt här eller nått så det var ljusare annorstädes, man vet aldrig

nej det är bra att försäkra sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!

Jag sitter i köket i min systers lägenhet och lyssnar på musik.Var precis ute med hennes hund. Funderar på om jag kanske ska plugga lite grann innan kvällens festligheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
gör undan lite arbete innan det är dags att gå på bio. 

ojojoda här festar vi till det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har du tända ljus också? det måste man ha!
har ej sett den. tycker att alla borde se "skuggornas hus". jag brukar citera ur den för mig själv ibland och tycka att jag är jättefyndig.

Nej men har två smålampor tända, mysigt det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Hej!

Jag sitter i köket i min systers lägenhet och lyssnar på musik.Var precis ute med hennes hund. Funderar på om jag kanske ska plugga lite grann innan kvällens festligheter.

det kan du väl göra. eller pussa på hunden. hade nog valt det senare pga prokrastinerar gärna både plugg och städning. prokrastinerar faktiskt både och i detta nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Nej men har två smålampor tända, mysigt det med.

*skakar jättemkt på huvudet*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jaa, den borde säljas överallt. Ej så jättedyr eller.

Men vi som har cacharel får ju en mer "unik doft", som folk lättare kopplar till oss. Parfymer såsom Aqua di gio har typ 30 % av killarna. Vart köpte du din cacharel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

*skakar jättemkt på huvudet*

Inte lika mycket men lagom för mig. : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det kan du väl göra. eller pussa på hunden. hade nog valt det senare pga prokrastinerar gärna både plugg och städning. prokrastinerar faktiskt både och i detta nu.

Ja kan kan jag ju, men vill jag? Njaa. Vi får se.

Ska nog leka lite med hunden, hon var precis här och ville ha uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Men vi som har cacharel får ju en mer "unik doft", som folk lättare kopplar till oss. Parfymer såsom Aqua di gio har typ 30 % av killarna. Vart köpte du din cacharel?

Tror att jag brukar köpa på den på något stort varuhus, men den är som sagt svår att hitta. Brukar få den i present av farmor. Tror att hon köper den på NK. Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Där har jag bott litegrand. Fast utanför, vid golfklubben.

ahaGlad


   
SvaraCitera