Aviseringar
Rensa alla

hehe chips gör mig modig


Ämnesstartare

sitter och knaprar chips och tittar på skräckis, men när jag knaprar hör jag typ inte vissa saker i filmen. typ spöken som har ljud för sig men jag knaprar på och då hörs det inte 😛 kollar på "The Others" med snyggingen Nicole Kidman..har sett den förut så vet vad som händer, men har typ kollat upp alla skräckisar som finns så det blir att kolla om alla typ..hehe..
men men du då? görs? 😀 nån bra skräckis du kan rekommendera? typ i stil med Funny Games (US) och The Strangers och Them, skulle va nice som fan!

jaja, hadetabla (läs: ha det så bra)

😛

..

:*


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tycker så synd att du inte har fått något svar så här kommer mitt svar:

aaa det är jobbigt att man inte kan käka när man kollar på något, iaf när man har hörlurar.. chips är jobbigt tipsar om typ vindruvor eller något det är relativt ljudlöst och nyttigare, två flugor i en smäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt bästa skräcktips är the shining


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa det är jobbigt att man inte kan käka när man kollar på något, iaf när man har hörlurar.. chips är jobbigt tipsar om typ vindruvor eller något det är relativt ljudlöst och nyttigare, två flugor i en smäll

hehe jo jag vet, det är för att jag är mobbad! hehe nejmen asså men vaddå, det är väl svårare att äta när man hör från högtalaren än från lurar? svårare att höra då menar jag..
hehe vindruvor..tack för tipset men jag klagade inte, asså det gör mig inget att jag inte hör, för då blir jag inte rädd heller 😛

Lounge fact:

mitt bästa skräcktips är the shining

mjo, sett den ett antal gånger men blir väl dags igen snart antar jag. bra tips iaf, det är en riktig klassiker och i stil med de jag nämnde typ.mja lite iaf typ. =)


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

men jag knaprar på och då hörs det inte 😛

[y][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

hehe jo jag vet, det är för att jag är mobbad! hehe nejmen asså men vaddå, det är väl svårare att äta när man hör från högtalaren än från lurar? svårare att höra då menar jag..

vadå om man käkar chips med hörlurar knakar allt typ hjärnan knakar

flickansvekmigikväll:

hehe vindruvor..tack för tipset men jag klagade inte, asså det gör mig inget att jag inte hör, för då blir jag inte rädd heller 😛

lika bra att stänga av ljudet helt [smile]

flickansvekmigikväll:

mjo, sett den ett antal gånger men blir väl dags igen snart antar jag. bra tips iaf, det är en riktig klassiker och i stil med de jag nämnde typ.mja lite iaf typ. =)

ja [bigsmile] ska också kolla igen snart, den är superduperhuperduperbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehehe joo men nu tror jag ja kan skriva mer än 5 i timman


   
SvaraCitera

Läskigaste filmen jag sett är The unborn [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkinface:

Läskigaste filmen jag sett är The unborn [shake]

cool. jag har den på den håriga disken faktiskt, men inte sett den för trailern sög balle typ. önskar det fanns fler psykopatfilmer i klass med Funny Games tex 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

hehehe joo men nu tror jag ja kan skriva mer än 5 i timman

fatta inte


   
SvaraCitera

Hehe den är kanske inte så bra jag minns bara att jag skrek mig hes och kramade sönder en kompis ben [blush] Kan inte tänka på den för den är så obehaglig[shake]

Hm hm har inte sett så mkt filmer öht tyvärr[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkinface:

Hehe den är kanske inte så bra jag minns bara att jag skrek mig hes och kramade sönder en kompis ben [blush] Kan inte tänka på den för den är så obehaglig[shake]

men det låter ju lovande! då kanske man borde titta på den ändå! =)


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

men det låter ju lovande! då kanske man borde titta på den ändå! =)

Sitter du ändå bara och kollar om filmer du redan har sett kan du ju likagärna kolla på den då [bigsmile] Hoppas du blir rädd typ[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkinface:

Sitter du ändå bara och kollar om filmer du redan har sett kan du ju likagärna kolla på den då [bigsmile] Hoppas du blir rädd typ[cute]

mjo sant, det får jag ta och göra typ. jaa jag hoppas med jag blir rädd, fast inte alltför rädd. har du sett The Fourth Kind, eller Paranormal Activity? Töntiga filmer men likt förbannat kan man inte sova efter dem typ 😛


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

mjo sant, det får jag ta och göra typ. jaa jag hoppas med jag blir rädd, fast inte alltför rädd. har du sett The Fourth Kind, eller Paranormal Activity? Töntiga filmer men likt förbannat kan man inte sova efter dem typ 😛

Paranormal har jag avstått från att se just för att bara trailerna är jävligt läskig och jag tror jag skulle bli väldigt paranoid efteråt[blush] Vet inte vad det är med mig, har blivit så mesig på äldre dar[rolleyes]

Jag älskar när filmer är lite mer våldsamma och köttiga, typ som Saw och Hostel[badgrin]


   
SvaraCitera