Aviseringar
Rensa alla

Hehe woups


Ämnesstartare

20150219_233950.jpgBlekte mitt hår idag men blev inte riktigt som förväntat 😉 vad ska jag göra nu? Hårbotten är jätteljus medan resten är orange..jag tror att det kan bero på att jag har en gammal toning i och att det håret inte färgades lika bra som utväxten. Men nu är frågan om jag borde slänga i en ny blekning om typ 2 dagar, eller om jag kan göra något annat, för jag vill helst ha blont hår. Har någon annan råkat ut för samma sak och vad gjorde i så fall för att fixa det?


   
Citera

orange är väl nice


   
SvaraCitera

Wow du är verkligen ful, varför inte ta livet av dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nästan varit okej om hela håret hade sett likadant ut

Morgonstjärna:
orange är väl nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idiot...,..:
Wow du är verkligen ful, varför inte ta livet av dig?

Vad ger dig rätten att skriva så till en annan människa? Det finns människor som verkligen tar åt sig av sånt du skriver. Lägg ner.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Vad var färgen du ville ha? 🙂


   
SvaraCitera

idiot...,..:
Wow du är verkligen ful, varför inte ta livet av dig?

wait wat, var tog dina hjärnceller vägen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:
Vad var färgen du ville ha? 🙂

Hehe blond..köpte den här färgen: l1_extreme_blondering_original_500x500.j
i hårbotten blev det så men inte i resten 🙁


   
SvaraCitera

btw jag tycker att du borde gå till en frisör, dom gör alltid det bästa. Du ska aldrig bleka ditt hår, det är absolut inte bra. Du borde slinga det ljusare och ljusare 🙂 men om du vill spara pengar så blek igen men förvänta dig inte att ditt hår sitter kvar på huvudet länge till 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Zatzumaz:

Hehe blond..köpte den här färgen: l1_extreme_blondering_original_500x500.j
i hårbotten blev det så men inte i resten 🙁

Haha oj... Ja. Alltså, ditt hår är nu väldigt skadat och skulle också rekommendera frisör, eller åtminstone prata med en och be om råd 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uhnohoney:
btw jag tycker att du borde gå till en frisör, dom gör alltid det bästa. Du ska aldrig bleka ditt hår, det är absolut inte bra. Du borde slinga det ljusare och ljusare 🙂 men om du vill spara pengar så blek igen men förvänta dig inte att ditt hår sitter kvar på huvudet länge till 

Kan det bli så illa? 🙁 känns som att en frisör skulle ta jättemycket betalt för att fixa det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:

Haha oj... Ja. Alltså, ditt hår är nu väldigt skadat och skulle också rekommendera frisör, eller åtminstone prata med en och be om råd 🙂

Jaa det kan jag iofs göra


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Zatzumaz:

Jaa det kan jag iofs göra

Du riskerar att ditt hår faller av annars, hehe. Inte så kul kanske :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:

Du riskerar att ditt hår faller av annars, hehe. Inte så kul kanske :p

Men usch fy 🙁 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Alltså om du bleker det. Inte om du undviker frissan :p hehe kvällshumor.


   
SvaraCitera