Aviseringar
Rensa alla

hehehehe, det här mejlet fick min lärare!


Ämnesstartare

hahaha, jag ska åka till frankrike till med några i skolan och med en lärare strax. vi ska bo hos olika familjer och göra nått slags projekt. dock har jag snackat med hon jag ska bo hos och hon verkar taggad på fest. i alla fall, det här mejlet fick min lärare för nån dag sen. och nu läste jag det, höll på att dö! hahahahahaha! hon verkar ju arg på riktigt, hahahaha. kan inte sluta garva!

"Hello

I have heard about some young European people who want to organize evenings out, . ( students have started to chat on Facebook and so it is easy to know what some of your students intend to do !) I think we have to be clear on this point .
The kids will be under the responsibilities of families in the evening. They are not allowed to go out at night alone . They need an adult with them either you or the hosting parents if they agree with their going out . They cannot drink alcohol outside . It is forbidden as most of them re under 18. And even if they are 18 , you have to tell them that they cannot drink alcohol, except if the host family offers a glass of wine during the meal but I know they won't .

Moreover students come to France to discover French customs and not to meet with their friends of the same nationalities . Anyone who does not behave will be sent to the hotel with their teachers and you can tell their parents that they will have to pay for the hotel"

[bigsmile]

den här resan blir spännande [cool]


   
Citera
Ämnesstartare

Fransmän som inte bjuder på vin till maten? Fat chance. När jag varit där har de nästan blivit arga när man säger att man inte dricker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Fransmän som inte bjuder på vin till maten? Fat chance. När jag varit där har de nästan blivit arga när man säger att man inte dricker.

haha, hon har väl snackat med föräldrarna skulle jag tro. får mig säkert nått glas vin ändå skulle jag tro. dessutom vill hon jag ska bo hos fixa födelsedagsfest då jag fyller år när jag är där, haha. tror även jag ingår här "it is easy to know what some of your students intend to do" ojoj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tonåringark ommer alltid vara tonåringar. Svina lungt!


   
SvaraCitera

eeeema:

host family offers a glass of wine during the meal but I know they won't .

Va i helvete är det för familj du ska bo hos om du INTE får vin till middagen? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så det ska låta

agreear till 110 %


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Tonåringark ommer alltid vara tonåringar. Svina lungt!

jaråå

Slumpartad:

Va i helvete är det för familj du ska bo hos om du INTE får vin till middagen? [tard]

hon, läraren, har väl antagligen sagt till föräldrarna. men jag tror nog den här resan blir bra i alla fall, hehe

patrick bateman:

så det ska låta

agreear till 110 %

vem håller du med? mig eller läraren som skrev mailet? haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

vem håller du med? mig eller läraren som skrev mailet? haha

haha läraren såklart!!!! [bigcheers][party][cool][bigsmile][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha läraren såklart!!!! [bigcheers][party]

[sad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

[sad][no-no]

mohahaha [badgrin]

nejdå jag skoja bara [smile] läraren verkar vara en bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nejdå jag skoja bara [smile] läraren verkar vara en bitch

haha[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

haha

[smile]

avis man blir förresten. jag vill också åka till frankrike med skolan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

avis man blir förresten. jag vill också åka till frankrike med skolan [sad]

är dock bara några dagar. men ja, ser fram emot det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

är dock bara några dagar. men ja, ser fram emot det

ändå asgott ju! bättre än att vara här i tråkiga sverige. frankrike är vackert. vart ska ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ändå asgott ju! bättre än att vara här i tråkiga sverige. frankrike är vackert. vart ska ni?

kommer inte ihåg vad stället heter.. kan ju kolla upp det, men ah. haha. ungefär en timme från paris tror jag [smile]


   
SvaraCitera