Aviseringar
Rensa alla

Hei hei


Ämnesstartare

Jag träffade världens absolut sötaste och snyggaste tjej igår. Har hennes nummer fast jag VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGAR INTE RINGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [cry][cry][cry][cry][cry][cry] Fan skall jag göra? va va va?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har lärt mig följande: tar man inte vara på chanserna så får man dem inte. Följaktligen: vill du ha henne, ring henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fick du numret?

Du ska förstås smsa senare. Om hon inte sagt att du kan ringa nån gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Hur fick du numret?

Hon gav mig det [smile] Vi var lite intima, men det var ju fylla.

radartard:

Du ska förstås smsa senare.

Tycker du det är OK med SMS? Känns som det uppskattas mer om man ringer. Det andra är lite mesigt. Och jag sa att jag skulle ringa! Men det här är inte första gången jag får nummer och skall ringa. Bara det att just på fyllan är jag svintaggad men sen dagen efter så kan jag fan inte [sad] Men det faktum att denna tjejen fan var finast kan få mig att ändra lite på min tönthet.

Ricochet:

Jag har lärt mig följande: tar man inte vara på chanserna så får man dem inte. Följaktligen: vill du ha henne, ring henne.

Ja, jag får nog ta och göra det ändå. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Tycker du det är OK med SMS? Känns som det uppskattas mer om man ringer. Det andra är lite mesigt. Och jag sa att jag skulle ringa!

Jag tycker sms är mer acceptabelt, tills man sagt att det ska ringas. Fast nu hade ju ni sagt att det skulle ringas. Då är det nog bäst att du ringer. Ikväll eller imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring henne, hon väntar sig det...sen är det bara sött om du erkänner att du är nervös...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klaratherese:

ring henne, hon väntar sig det...sen är det bara sött om du erkänner att du är nervös...

Okej, jag får faktiskt ta och göra det för en gångs skull [smile] men jag tänker inte erkänna något här. Sedan tror jag faktiskt inte hon väntar sig ett samtal från mig. Jävla fylla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärligt talat så förstår jag inte varför denna tråden hamnade bland "Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier" [sad] MADNESS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Jag tycker sms är mer acceptabelt, tills man sagt att det ska ringas. Fast nu hade ju ni sagt att det skulle ringas. Då är det nog bäst att du ringer. Ikväll eller imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring för bövelen [mad][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[mad]

? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

?

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Drick. [zzz]

Wut???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Wut???

Semi-seriöst inlägg men många får lite mer balls med alkohol i kroppen, dock kan de faila på andra sätt. [shake]

Ignorera. [zzz]


   
SvaraCitera