Aviseringar
Rensa alla

hej


Ämnesstartare

Nu är de såhära att jag har rätt stora inre blygdläppar som hänger utanför själva fittan. Har inte brytt mej innan men nu har jag plötsligt fått för mej att jag inte gillar de. Har fått fitt.komplex. Asså jobbigt, jag tkr de e äckligt och fult. Funderar på att oprera bort det tillochmed. Men asså tkr ni killar att de e hett eller ba äckligt?

ÄNDRAT 2009-07-25 17:23
hejhej


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Alla ser ju olika ut, jag skulle inte bry mig då det är personen man gillar och då blir allt på den personen fint och uppskattat =)


   
SvaraCitera

Fittor är fula. Du får acceptera det helt enkelt.


   
SvaraCitera
Gifted

anonymous_:

Men asså tkr ni killar att de e hett eller ba äckligt?

Tja, varken bu eller bä faktiskt. Det är kul att folk ser olika ut helt enkelt. Lite kul att "suga på" om man oralsexar, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Fittor är fula.

haha jafan de e dom!


   
SvaraCitera
Gifted

anonymous_:

haha jafan de e dom!

Näh... inte då. Eller kanske en som nyligen blivit använd.


   
SvaraCitera
Kudhos

anonymous_:

Funderar på att oprera bort det tillochmed. Men asså tkr ni killar att de e hett eller ba äckligt?

det är väldigt individuellt men i slutet handlar det om dig. För dig är det speciellt viktigt att ta ett beslut som du tycker är bäst.
För det blir mesta blir det inte så stor skillnad i sängen eller som helhet.

Men tänk bara efter ifall det är värt att ta bort dem när de inte gör så mycket speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är som alla säger helt individuelt.
Jag skulle inte kunna säga att det är fult, inte heller fint.
Den dagen ett köns organ är fint har människan kommit långt.

Men känner du att du verkligen inte trivs med hur du ser ut där så får du fråga den person som ser det.

Observera att det är du själv som bestämmer, tänk inte på vad andra tycker och tänker.
Åå, alla tycker säkert det är jätte äckligt och liknande. För så är det inte.
Du behöver inte vara orolig av flera anledningar. Det finns många många fler som har likadant. " Värre " dessutom.


   
SvaraCitera

Oroa dig inte. Acceptera dig själv, älska dig själv, få en bra självkänsla så försvinner alla komplex.


   
SvaraCitera

Orka bry sig. [smile] Acceptera, det är ju ändå din kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Orka bry sig. Acceptera, det är ju ändå din kropp


   
SvaraCitera

Ärligt talat ser fittor äckliga ut, därför väljer jag alltid att blunda när jag slickar en tjej och inte kolla ner mot deras kön under sexakten. Spelar ingen roll med långa, smala, breda, eller inga blygdläppar, känslan med kuken i lär ändå vara den samma oberoende av detta [shake].

OBS! JAG ÄR INTE GAY ELLER SÅ, TÄNDER PÅ KVINNOKROPPAR men fittor ser äckliga ut!


   
SvaraCitera

KevinK:

Ärligt talat ser fittor äckliga ut

Där va dagens sanning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

Oroa dig inte. Acceptera dig själv, älska dig själv, få en bra självkänsla så försvinner alla komplex.

HAHA HEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics pics pics? [party]


   
SvaraCitera