Aviseringar
Rensa alla

Hej


Ämnesstartare

Idag är det söndag och mycket sol. Vad gör ni? 

image_0.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Jag överväger att arbeta idag och kanske fiska lite på eftermiddagen även om det är segt som fan nu i lektider. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag överväger att arbeta idag och kanske fiska lite på eftermiddagen även om det är segt som fan nu i lektider. 

Låter fantastiskt trevligt med fisket, trots att jag är en sån som gråter när det nappar. 
Vad arbetar du med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Låter fantastiskt trevligt med fisket, trots att jag är en sån som gråter när det nappar. 
Vad arbetar du med?

Jo det är avkopplande och bra när man har en hjärna som inte brukar vilja hålla käften, fint med natur och dylikt också. Gråter när det nappar?

Jag far runt i bil och intervjuar folk om deras hus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligger och latar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo det är avkopplande och bra när man har en hjärna som inte brukar vilja hålla käften, fint med natur och dylikt också. Gråter när det nappar?

Jag far runt i bil och intervjuar folk om deras hus.

Mh sant sant. Haha överdrivet blödig när det kommer till djur Trött 

Aha där ser man! Låter kul ju. Möter du på en massa spännande folk antar jag? 

Burg:
Ligger och latar mig

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Mh sant sant. Haha överdrivet blödig när det kommer till djur Trött 

Aha där ser man! Låter kul ju. Möter du på en massa spännande folk antar jag? 

Det är väl inte alltid något negativt heller, är du vegetarian?

Jo du det blir en del fascinerande personer, finns mycket dolt i till synes normala hus! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är väl inte alltid något negativt heller, är du vegetarian?

Jo du det blir en del fascinerande personer, finns mycket dolt i till synes normala hus! 

Kan tänka mig det! Hört massa historier från en bekants tidiga år som målare Mycket glad

Nix, är icke vegetarian faktiskt. Men visst, det tar emot lite att käka typ ... kött från disken. Har faktisk lite folk runt om mig som jagar, och där har jag 0 problem. Så jag borde egentligen inte bry mig om fisken, som också levt sitt liv tills han torska på min mask. Kanske är för att jag bara fått småfisk som man inte tänkt käka. Hade jag dragit upp en fet lax hade det nog låtit annorlunda skulle jag tro Söt


   
SvaraCitera
penja

Ett frukost nu. Ska sätta mig och plugga lite på balkongen snart. Ska övningsköra lite idag också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Kan tänka mig det! Hört massa historier från en bekants tidiga år som målare Mycket glad

Nix, är icke vegetarian faktiskt. Men visst, det tar emot lite att käka typ ... kött från disken. Har faktisk lite folk runt om mig som jagar, och där har jag 0 problem. Så jag borde egentligen inte bry mig om fisken, som också levt sitt liv tills han torska på min mask. Kanske är för att jag bara fått småfisk som man inte tänkt käka. Hade jag dragit upp en fet lax hade det nog låtit annorlunda skulle jag tro Söt

Mjo det finns lite tokjävlar. 

Det förstår jag absolut, det blir ju en annan sak om det man äter fått levt sitt fisk eller viltdjur innan och sluppit växa upp under vad ska vi kalla det industriella förhållanden. Ja får kennyman upp en fet lax så släpper hon nog loss sin inre stenåldersmänniska och biter snarast av huvudet rått i ren upphetsning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Ett frukost nu. Ska sätta mig och plugga lite på balkongen snart. Ska övningsköra lite idag också 

Myyys! Ska också äta frulle, ute tror jag minsann Mycket glad Sen borde äveb jag plugga ... Men fan det regnar säkert imorn Rullar ögonen


   
SvaraCitera
penja

kennyman:

Myyys! Ska också äta frulle, ute tror jag minsann Mycket glad Sen borde äveb jag plugga ... Men fan det regnar säkert imorn Rullar ögonen

Låter inte så dumt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mjo det finns lite tokjävlar. 

Det förstår jag absolut, det blir ju en annan sak om det man äter fått levt sitt fisk eller viltdjur innan och sluppit växa upp under vad ska vi kalla det industriella förhållanden. Ja får kennyman upp en fet lax så släpper hon nog loss sin inre stenåldersmänniska och biter snarast av huvudet rått i ren upphetsning!

Precis! Hahaha nu fick jag en fin syn Hjärta Det värsta är att jag kommer få en tvångstanke att förverkliga synen om (när) jag tar mig samman och följer med på lite hederligt norskt laxfiske Skadeglädje

Kommer garanterat inte se lika badass ut som jag gör i tanken ..


   
SvaraCitera
penja

image_27.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första bakissöndagen på länge. Med länge menar jag en månad lite drygt


   
SvaraCitera