Aviseringar
Rensa alla

Hej älska mig


Ämnesstartare

Blåbärt:

Du berättade att alla coola ungar där du bor hänger på macken juu!

Ne, aldrig sagt, dom står på turistbyråparkeringen och willysparkeringen med sina coola motordrivna fordon och det känns så sjukt meningslöst. Jag vill ju GÖRA grejer, och åka bil/prata om bilar räknas inte dit

Isotop:

Kanske pga denna och säkert andra i samma grad störda åsikter som hindrar dig från att förvära quirky kamrater.

Vad var stört, att dräggen samlas på vissa ställen eller att jag inte anser mig vara dräggig? :)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe man kan ju alltid gå till stadens natyklubb annars, som snittar 15 besökare totalt en vanlig helgkväll. Där träffar man säkert nytt folk. Bra ide, ska prova


   
SvaraCitera

Wooohoo


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vad var stört, att dräggen samlas på vissa ställen eller att jag inte anser mig vara dräggig? :)))

Din slutledningsförmåga lämnar även den saker att önska.

Att inte anse sig vara ett drägg kan knappast någon mena på är stört, givetvis menar jag att du kategoriserar folk som drägg pga att de vistas och umgås utomhus, vilket förövrigt är oerhört trevligt under sommarhalvåret. Det tyder på en störd människosyn.

Vilka är dessa drägg som du uppenbarligen har behov att att referera till som just drägg för att på så vis höja ditt eget värde i dina egna ögon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Din slutledningsförmåga lämnar även den saker att önska.Att inte anse sig vara ett drägg kan knappast någon mena på är stört, givetvis menar jag att du kategoriserar folk som drägg pga att de vistas och umgås utomhus, vilket förövrigt är oerhört trevligt under sommarhalvåret. Det tyder på en störd människosyn.Vilka är dessa drägg som du uppenbarligen har behov att att referera till som just drägg för att på så vis höja ditt eget värde i dina egna ögon?

Men hahaha skärp dig. I min ort är de som hänger utomhus volvoraggardrägg. Wt at its finest osv.


   
SvaraCitera

elverpigen:

volvoraggardrägg

Haha är det bondungar som kör volvo? [badgrin]


   
SvaraCitera

Isotop:

Din slutledningsförmåga lämnar även den saker att önska.

Right back at ya. Att de som umgås utomhus är drägg betyder inte att man är dräggig för att man umgås utomhus. Lite cum hoc ergo propter hoc-logik typ.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Men hahaha skärp dig. I min ort är de som hänger utomhus volvoraggardrägg. Wt at its finest osv.

[cute]

dvärgkastarn:

Right back at ya. Att de som umgås utomhus är drägg betyder inte att man är dräggig för att man umgås utomhus. Lite cum hoc ergo propter hoc-logik typ.

Det tycktes mig som att hon menade så, går man genom livet och antar att folk har PhD i logik får man det lite svårt.


   
SvaraCitera

Eller snarare att även om alla nu hade stenkoll på dylikt så skulle det ändå vara märkligt att anta att alla inlägg på UM följer detta.


   
SvaraCitera

Isotop:

Det tycktes mig som att hon menade så, går man genom livet och antar att folk har PhD i logik får man det lite svårt.

Nja, jag vet inte om det krävs någon större kunskap i logik för att förstå vad elverpigen menade, men att klaga på hennes slutledningsförmåga känns rätt fel.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Nja, jag vet inte om det krävs någon större kunskap i logik för att förstå vad elverpigen menade

Vad menade hon då? Och hur orkar du ta den här diskussionen?

dvärgkastarn:

men att klaga på hennes slutledningsförmåga känns rätt fel.

Du kanske skulle sköta ditt istället? Hur seriös jag var känner varken du eller hon till. [crazy] Sen kan väl något hon gör vara fel även om du nu anser att jag gjorde fel, du vill bara poängtera att du tycker att jag kastar sten i glashus eller? okej tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Haha är det bondungar som kör volvo?

Mm typ. Dom håller på att starta upp en förening och stripear sina bilar. Team kexet. Dör av inombordsskratt varje gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla wbc sluta hålla dig ifrån sprit och rökgrejs och vad du nu håller dig ifrån, du börjar bli jobbig [sad]


   
SvaraCitera

Isotop:

Vad menade hon då?

Troligtvis menade hon att de som hänger utomhus där hon bor är drägg.

Isotop:

Och hur orkar du ta den här diskussionen?

Det här är det tredje inlägget jag skriver. Så jobbigt är det inte.

Isotop:

Du kanske skulle sköta ditt istället?

Aldrig i livet.

Isotop:

Hur seriös jag var känner varken du eller hon till.

Visserligen, men att leka dum är ungefär lika illa som att vara dum.

Isotop:

Sen kan väl något hon gör vara fel även om du nu anser att jag gjorde fel,

Troligtvis, ja,

Isotop:

u vill bara poängtera att du tycker att jag kastar sten i glashus eller?

Japp.

Isotop:

okej tack.

Varsågod.


   
SvaraCitera

jag gillar dig


   
SvaraCitera