Aviseringar
Rensa alla

hej är arg idag


Ämnesstartare

ennie:

haha [blush]

jaaa men det är bra om man sjunger argsånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Slå dom i ansiktet nästa gång.

nej har ingen lust då det i sådana fall skulle bli stor dramatik och krig i min skola
sådant skeende skulle vara ogynnsamt för mig


   
SvaraCitera

köttätare är dumma i huvudet så varför bry sig


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

på jobbiga militanta köttätare som nödvändigtvis skall tracka mig

Det är smått ironiskt att köttätare alltid försöker pracka på oss vegetarianer/veganer en massa propaganda, men om man själv kritiserar dem för att de äter kött så blir det hus i helvete


   
SvaraCitera

Melinka:

Det är smått ironiskt att köttätare alltid försöker pracka på oss vegetarianer/veganer en massa propaganda, men om man själv kritiserar dem för att de äter kött så blir det hus i helvete

Faktiskt. "ÅHHH LÅT MIG VARA JÄVLA GRÄSÄTARE!!!" etc. om man säger ett ord. Men alla de fantastiska, inte alls uttjatade vegetarianskämten är fritt fram att köra om och om och om och om och om igen. [smile]


   
SvaraCitera

Melinka:

Det är smått ironiskt att köttätare alltid försöker pracka på oss vegetarianer/veganer en massa propaganda, men om man själv kritiserar dem för att de äter kött så blir det hus i helvete

Det där stämmer ju för alla köttätare också. Alla som äter kött är identiska i åsikter och tycke.


   
SvaraCitera

e fan as gott me kött ju


   
SvaraCitera

Gentlemen:

Det där stämmer ju för alla köttätare också. Alla som äter kött är identiska i åsikter och tycke.

Alla jag har träffat har försökt argumentera mot mig [smile] Kanske är du länken som bryter kedjan.


   
SvaraCitera

kör ner en stor köttslamsa i halsen på dem och fråga hur gött det smakar då.


   
SvaraCitera

Förstår, det är skitjobbigt när vegetarianer gör detsamma, vill köra upp en gurka i rumpan på dem då.


   
SvaraCitera

Melinka:

Alla jag har träffat har försökt argumentera mot mig [smile] Kanske är du länken som bryter kedjan.

Det är möjligt, eller så har du kanske gått in med inställningen att du automatiskt har rätt och alla andra har fel, vilket tenderar att göra vissa personer purkna.


   
SvaraCitera

Militanta köttätare... :s

behöver dö


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera