Aviseringar
Rensa alla

Hej alla fråga igen ingen tar bort


Ämnesstartare

Hej jag tror jag ser dålig. jag börja se dålig efter mitt hus rassade. jag kanske fick sten i ögat. hur får jag bättre syn för jag vill bli lastbilsjaför


   
Citera

Hej! Skulle rekommendera dig att gå till en läkare för att få en diagnos på ditt öga. För att se om det antingen är en temporär eller en permanent skada. Jag skulle även eventuellt söka mig till en optiker ifall läget är som sådant att ögat är permanent skadat, och att du skulle behöva glasögon.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillKrull:
Hej! Skulle rekommendera dig att gå till en läkare för att få en diagnos på ditt öga. För att se om det antingen är en temporär eller en permanent skada. Jag skulle även eventuellt söka mig till en optiker ifall läget är som sådant att ögat är permanent skadat, och att du skulle behöva glasögon.

Lycka till!

glassögon är fula


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nima Haddad:

glassögon är fula

jag kommer strunta i glassögon om doktor säger till


   
SvaraCitera

Nima Haddad:

jag kommer strunta i glassögon om doktor säger till

Det finns ju linser också, däremot så blir glasögon långt mycket billigare i längden.

Om det står mellan att bli lastbilschaufför och vara tvungen att ha glasögon, eller att inte ha glasögon, se sämre och inte kunna bli lastbilschaufför, så skulle du alltså hellre se sämre pågrund av glasögonens utseende? Det vore kanske inte riktigt att rekommendera, men vi gör alla olika val. Det är bara att hoppas på att det är en temporär skada i sådana fall! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men är optiker snäll. för jag inte medborgare och polisen får inte se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät morötter, massor av morötter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nima Haddad:
Hej jag tror jag ser dålig. jag börja se dålig efter mitt hus rassade. jag kanske fick sten i ögat. hur får jag bättre syn för jag vill bli lastbilsjaför

att du fått en sten i ögat låter otrovärdigt då stenen skulle vara borta för längesen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kanske är ett litet hack du fått i ögat eller så har du bara fått sämre syn, du borde nog kolla upp det hos en optiker. men att du inte tycker glasögon är fina är bara en åsikt, du kanske passar i dem? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
det kanske är ett litet hack du fått i ögat eller så har du bara fått sämre syn, du borde nog kolla upp det hos en optiker. men att du inte tycker glasögon är fina är bara en åsikt, du kanske passar i dem? 

woow, dalhbear. jag är imponerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Ät morötter, massor av morötter 

jag köpte på livs 10 kg. hur mycket jag ska äta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
det kanske är ett litet hack du fått i ögat eller så har du bara fått sämre syn, du borde nog kolla upp det hos en optiker. men att du inte tycker glasögon är fina är bara en åsikt, du kanske passar i dem? 

men jag sa jag inte få vara här. optiker måste vara snäll och inte ringa polis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nima Haddad: jag köpte på livs 10 kg. hur mycket jag ska äta

allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

allt

kompis jag åt 2 kg och jag met 


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Ät morötter, massor av morötter 

Hjälper det påriktigt? Skulle fan behöva det.


   
SvaraCitera