Aviseringar
Rensa alla

HEJ ALLA


Ämnesstartare

isola: lakrits är min kryptonit tyvärr. näst efter korvstroganoff.

De har iaf inte glass med korvstroganoffsmak... Men om de hade så tror jag att den ahve varit god. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

åh det låter gott det. Lax <3 äter för lite fisk jag, nu för tiden 🙁 

fast ändrar mig till bulgur istället. shar en kruka citronbasilika så tar några blad av den med Söt

lax är gott, men det tär lite på mitt samvete då de ändå är djur. Djuret jag har här hemma är galen i lax och kräver att få smaka hela tiden. Måste vakna tallriken med mitt liv. Lägger man lite lax vid hennes matskål är den inte lika frestande. Den ska ätas ur min hand eller tallrik enligt den här finsmakaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag kan väl sköta städningen då. om du aldrig stökar ned!

Nedstökning är tyvärr min största hobby, men jag kan försöka att låta bli!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja det gäller ju att passa på!

couscous, lax och sallad bl a. vad serveras i det kachinska köket idag?

har tänkt börja kolla på det. har bara sett något avsnitt här och där än sålänge. är det så bra som alla säger?

Såååå vad bjuds det på isåfall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: har tänkt börja kolla på det. har bara sett något avsnitt här och där än sålänge. är det så bra som alla säger?

Det är bra om man gillar handling! Jag har dock kanske svårare att vara objektiv då jag läst böckerna så ser det mest av den anledningen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Vad gör ni? 

Lyssnar på musikGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: har tänkt börja kolla på det. har bara sett något avsnitt här och där än sålänge. är det så bra som alla säger?

it's better.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Såååå vad bjuds det på isåfall?

det blir nog en billys

iddqd:

Nedstökning är tyvärr min största hobby, men jag kan försöka att låta bli!

Vi kan skaffa en friggebod dit du kan gå när du vill ha det fasligt stökigt. Det är en stor uppoffring då jag inte gillar friggebodar.
(tänk vilken bra äktenskapsrådgivare jag vore. "skaffa en friggebod och gör det där i stället. hejdå")


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det blir nog en billys

Det har jag käkat nyligen!Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det är bra om man gillar handling!

ja nä usch. det ska helst inte hända ett skvatt för att jag ska titta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det har jag käkat nyligen!Arg

levde i princip på billys ett tag i min ungdom. ingen vidare mat det alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

levde i princip på billys ett tag i min ungdom. ingen vidare mat det alltså.

Jag levde på såna när jag var sju...nu lever jag på pytt i panna istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Vi kan skaffa en friggebod dit du kan gå när du vill ha det fasligt stökigt. Det är en stor uppoffring då jag inte gillar friggebodar.
(tänk vilken bra äktenskapsrådgivare jag vore. "skaffa en friggebod och gör det där i stället. hejdå")

Det skulle kunna funka! Kan plantera en jättestor buske framför friggeboden också så slipper du tänka på att den är där. Skitbra ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Det skulle kunna funka! Kan plantera en jättestor buske framför friggeboden också så slipper du tänka på att den är där. Skitbra ju!

Alltså bäst äktenskap!111

Knegaren:

Jag levde på såna när jag var sju...nu lever jag på pytt i panna istället!

låter inte så gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den stora hjälpardagen

Jag har hjälpt min farfar sjösätta en båtjävel och blivit lite nedstämd när jag var där.

Jag har varit hos farsan och hjälpt honom bära upp en tung jävla braskamin i gjutjärn upp på andra våningen - således är min rygg nu ännu stelare och cp än innan.

Jag har köpt ut några plattor öl åt min studentande bror.

Just nu kurerar jag ovan nämnda renoveringsobjekt till rygg medelst massagedyna från Lidl, brännvin och ibuprofen medan jag lyssnar på en springsteenkonsert som kachin tvingat på mig.


   
SvaraCitera