Aviseringar
Rensa alla

hej ang. iphone


I('m a) fån


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

heheh nää det är med folk som gör det seriöst hela tidn

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ok

"kul" skulle in där någonstans


   
SvaraCitera

hmm då vet jag inte
har bara använt min pappas ajfån
och den e 4


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

"kul" skulle in där någonstans

nä fatta inte vad du skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hmm då vet jag inte
har bara använt min pappas ajfån
och den e 4

tycker det borde finnas en sån vändgrej på min också men det gör det inte.

internet:

nä fatta inte vad du skrev

Ja, det är roligt med människor som tar bilder på vad de äter. Särskilt när det är på restaurang, då kan man ju fråga sig varför de gör det. Man kan ha en liten förståelse för de som tar bilder på vad de SJÄLVA ha gjort och är lite stolta över det.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Man kan ha en liten förståelse för de som tar bilder på vad de SJÄLVA ha gjort och är lite stolta över det.

jaha du menar så!!! trodde du menade köpt mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jaha du menar så!!! trodde du menade köpt mat

förstår inte vad du menar


   
SvaraCitera

ChickiBull:

I('m a) fån

Ifåne*


   
SvaraCitera

Fuck snackar du om, inga äldre telefoner (nästan) har framåtpekande kamera, men sedan releasen av iphone 4 har det sparkat ifrån ordentligt...


   
SvaraCitera

sftd:

Fuck snackar du om, inga äldre telefoner (nästan) har framåtpekande kamera, men sedan releasen av iphone 4 har det sparkat ifrån ordentligt...

vad pratar du om? det var en standardfunktion för typ 5-6 år sen, innan folk kom på att det var helt värdelöst och oanvändbart, och således slutade trycka dit dylika kameror.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

vad pratar du om? det var en standardfunktion för typ 5-6 år sen, innan folk kom på att det var helt värdelöst och oanvändbart, och således slutade trycka dit dylika kameror.

Jag snackar inte så långt tillbaka, med äldre menade jag 2-3 år. De flesta borde ju märka att få mobiler därute faktiskt använder framåtpekande kamera...


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

förstår inte vad du menar

folk som bloggar sin restaurangmiddag


   
SvaraCitera

sftd:

Jag snackar inte så långt tillbaka, med äldre menade jag 2-3 år. De flesta borde ju märka att få mobiler därute faktiskt använder framåtpekande kamera...

vad är din poäng? de plockades bort för att de var oanvändbara. det handlar inte om någon radikal, ny teknik, det handlar om att apple gillar att återanvända uråldriga idéer som redan avfärdats av andra tillverkare, och hävda att de är skitanvändbara, och att de var först med det. eller som du precis hävdade, att alla andra skulle kopiera iphone, vilket är om möjligt ännu mer absurt. eller menar du att det är nyskapande att återanvända urgamla idéer, om det var mer än 2-3 år sen de var standard?


   
SvaraCitera

Gilla såna här rubriker. Man säger hej angående något.


   
SvaraCitera