Aviseringar
Rensa alla

Hej behöver hjälp!


Ämnesstartare

hej är en kille på 18 år har fått ett problem på sistone, vet inte om det kan vara för jag runkar / sex för ofta.
Min penis börjar på sista tiden inte vara riktigt hård om man kan stoppa det så, kan det bero på att den är för ehm ''lång'' att jag är utsliten ? behöver hjälp! och om det är fullt normalt finns det något sätt att träna ''den''. börjar bli lite orolig att jag är impotent eller något.
hjälp skulle väldigt mycket uppskatas! Mvh fredik


   
Citera
Ämnesetiketter

Fredrik19999:

vet inte om det kan vara för jag runkar / sex för ofta.

Jo, det låter ju ganska logiskt.

Prova att skippa snusket ett par veckor, och se om det går över..

[smile]


   
SvaraCitera

jo, har mött en med liknande problem
han kunde bli upphetsad men inte så hård


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså det är skumt ibland kan den stå itabara fasen men ibland inte men men, S3ON ska följa ditt råd eller ska försöka hehe flickvännen kladdar rätt mycket 😛 för mig är sex bara om den andra partnen nöjer mig inte förren den är nöjd så kan ju ha att göra med att jag är orolig över att komma innan partnern är nöjd :S känner så här att jag vill ju inte göra ett dåligt intryck 🙂


   
SvaraCitera

om det är prestationsångst som spökar kan du ju köra ett lagom långt förspel,ge henne en superorgasm och därefter köra ditt race och kanske bjuda på en eller två till, oavsett vilket så vinner båda. Ni har händer,använd dom. ^^


   
SvaraCitera

Fredrik19999:

et inte om det kan vara för jag runkar

om det beror på det så borde min vara mjukare än en kudde[blush]


   
SvaraCitera

Fredrik19999:

Min penis börjar på sista tiden inte vara riktigt hård

Det är inte helt ovanligt att det superstånd man hade som yngre tonåring mattas av något. När jag var typ 11-16 och hade stånd var kuken verkligen hård som ett spett hela tiden, numera är den bara så hård precis innan jag kommer eller när jag är extremt upphetsad, annars är den lite mer åt det svampiga hållet, har dock inga problem att genomföra samlag, den blir inte slapp, bara att den inte är så stenhård längre.

Blev själv lite orolig när detta inträffade för några år sedan men det är tydligen en helt normal del av åldringprocessen när testosteron och andra hormoner lungnar sig efter den västa växtfasen i tonåren. Det händer inte alla, men det är inte ovanligt heller.

Om du har ett regelbundet sexliv kan det också bero på tristess, om sexet blivit slentrianmässigt är det lätt att man tappar den där första spänningen och upphetsningen med sex. Det blir mer myssex och det kan ta udden av kåtheten lite.


   
SvaraCitera

Fredrik19999:

vet inte om det kan vara för jag runkar / sex för ofta.

minska det bit för bit, om du lyckas komma 1 gång i veckan så kan jag lova dig att problemet försvinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredrik19999:

Min penis börjar på sista tiden inte vara riktigt hård om man kan stoppa det så, kan det bero på att den är för ehm ''lång'' att jag är utsliten ? behöver hjälp! och om det är fullt normalt finns det något sätt att träna ''den''. börjar bli lite orolig att jag är impotent eller något.

Som S3ON sa hoppa över allt i några dagar eller någon vecka


   
SvaraCitera