Aviseringar
Rensa alla

hej [cute]


Ämnesstartare

jaaa.. så... a.... [blush][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag vill också ha svar från S3ON[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är du närvarande så sällan numera ?[sad]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Jag vill också ha svar från S3ON[sad]

skönt att finns ngn som förstår mig Hjärta 

S3ON:
Varför är du närvarande så sällan numera ?[sad]

har en liten saker jag aldrig svarade på dag, eftersom jag absolut inte vill plugga HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Hej darling Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
 Hej darling Hjärta

skapade denna tråd i december 2012, men är ej omöjligt att hälsa ännu, hello there^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

skönt att finns ngn som förstår mig Hjärta 

har en liten saker jag aldrig svarade på dag, eftersom jag absolut inte vill plugga HjärtaHjärta

Kämpa!! Ska du till England eller vart det var så måste du kämpa!! SötHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

skapade denna tråd i december 2012, men är ej omöjligt att hälsa ännu, hello there^^ 

Å fasen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kämpa!! Ska du till England eller vart det var så måste du kämpa!! SötHjärta

jo jag vet jag ska! jag vill verkligen komma in, så, usch, fy blä, hatar att jag har så svårt för att studera Ledsen är ett under att jag ligger över medel och har bra betyg...  

Gurksallad:

Å fasen Rodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: hatar att jag har så svårt för att studera

Handlar det om koncentrationssvårigheter? Typ att du sitter i andra tankar när du skall läsa något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Handlar det om koncentrationssvårigheter? Typ att du sitter i andra tankar när du skall läsa något?

ja delvis och så har ag svårt att komma igång också, när jag väl har börjat brukar det funka rätt bra, iaf med matte och fysik, fast när jag skriver uppsatser går det alltid åt helvete för att det är så himla tråkigt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ja delvis och så har ag svårt att komma igång också, när jag väl har börjat brukar det funka rätt bra, iaf med matte och fysik, fast när jag skriver uppsatser går det alltid åt helvete för att det är så himla tråkigt Ledsen

Sådär är det för mig med, fast på högre nivå tror jag. Kan omöjligt genomföra uppgifter jag finner ointressanta.. Försöker jag i bara 5min går jag rakt in i en depression av det djupare slaget som kan vara i upp till en vecka.. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sådär är det för mig med, fast på högre nivå tror jag. Kan omöjligt genomföra uppgifter jag finner ointressanta.. Försöker jag i bara 5min går jag rakt in i en depression av det djupare slaget som kan vara i upp till en vecka.. Galen

hela jäkla gymnasiet måste ha varit en livslång depression för dig då Ledsen jag pluggar bara nåt ointressant om jag absolut måste 


   
SvaraCitera