Aviseringar
Rensa alla

hej [cute]


Ämnesstartare

S3ON:

Försöker jag i bara 5min går jag rakt in i en depression av det djupare slaget som kan vara i upp till en vecka.. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

skönt att finns ngn som förstår mig Hjärta 

har en liten saker jag aldrig svarade på dag, eftersom jag absolut inte vill plugga HjärtaHjärta

Hahahaha mer än åtta månader senare! Vilken nostalgitripp, jaa S3ON och jag hade en liten bromance där jaMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hela jäkla gymnasiet måste ha varit en livslång depression för dig då Ledsen jag pluggar bara nåt ointressant om jag absolut måste 

Du är starkare än mig vännen!! Fortsätt kämpa! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Hahahaha mer än åtta månader senare! Vilken nostalgitripp, jaa S3ON och jag hade en liten bromance där jaMycket glad

märker nu att jag inte fattar själv vad jag skrev för bara en halvtimma sen XD ja, jag märkte att det finns en massa trådar jag skapade, men aldrig besvarade och fick dåligt samvete Rodnar och så har jag en bra ursäkt för icke plugg Galen 

S3ON:

Du är starkare än mig vännen!! Fortsätt kämpa! Hjärta

veksamt :/ du lever fortfarande, funderar på om jag kmr kma lika långt i livet som dig....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

märker nu att jag inte fattar själv vad jag skrev för bara en halvtimma sen XD ja, jag märkte att det finns en massa trådar jag skapade, men aldrig besvarade och fick dåligt samvete Rodnar och så har jag en bra ursäkt för icke plugg Galen 

veksamt :/ du lever fortfarande, funderar på om jag kmr kma lika långt i livet som dig....

Då gräver vi upp skiten och kör vidare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Då gräver vi upp skiten och kör vidare!

party time! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: