Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:35 Jag har tröttnat på um. Det hade inte så mycket att ge.Jag har fått några få vänner som fortfarande kan hålla kontakten via msn.Ciao!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:38 Funderar också på att avregga men ha en mer dramatisk tråd med typ listor över UM:are som är coola och sen så hära dikter och sånt typ.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:39 McLuver:Funderar också på att avregga men ha en mer dramatisk tråd med typ listor över UM:are som är coola och sen så hära dikter och sånt typ.Så ska jag göra vid eventuell avreggning, speciellt mycket flejmande
loita Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:41 McLuver:Funderar också på att avregga men ha en mer dramatisk tråd med typ listor över UM:are som är coola och sen så hära dikter och sånt typ.du ska skriva vilka som är idioter ^^
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:45 loita:du ska skriva vilka som är idioter ^^Ska ha två listor en på idioter och en på snelllaaaaa hestar.
loita Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:47 McLuver:Ska ha två listor en på idioter och en på snelllaaaaa hestar.jag är säker på att jag inte är på cool listan, men om jag är på idiot behöver du inte ta med mig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 21:24 Slashy:hej då randomSäger du som är random.
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 21:25 DeathOrGlory:Säger du som är random.ehh nej.
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 21:26 DeathOrGlory:ehh jo.du är rätt som random för mig, har aldrig sett dig förr
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 21:27 Slashy:du är rätt som random för mig, har aldrig sett dig förrFör att du är random
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 21:27 Wanking BC:För att du är random
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 21:27 Slashy:du är rätt som random för mig, har aldrig sett dig förrWanking BC:För att du är random