Aviseringar
Rensa alla

Hej!


mår bra

var skitstressad och mådde inte bra 11.30 pga hr sådan prestationsångest vad gäller mat och skulle laga lunch åt bf

nu mår jag bra men är helt aptitlös. känner mig fet så kanske ska ut och gå eller nåt, är ändå fint väder liksom. måste hitta min tvättnyckel också, har "slut" på trosor... kanske kan tvätta utan att boka ifall tvättstugan är ledig? vi har tid 12-17, är ingen där och tvättar nu och tideninte är bokad borde väl jag kunna tvätta? eller är det dålig stil???


   
SvaraCitera

Bara finfint, kom precis hem och ska snart skjutsa hem en kompis och syrran så att hon kan hämta sin moppe. Efter det drar päronen till husvagnen och efter att dem har åkt blir det att tvätta sen kanske sitta ner..? Man kan ju alltid hoppas 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter och sjunger med i Eddie Meduzas bra-iga låtar! Så jävla nice.
Slutade jobbet tidigt idag också. Gött mos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller på att tillaga en snabbrätt ur ICAs (aa Rodnar) egna varors sortiment nu.. Eller såå gör micron jobbet rättare sagt............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag håller på att tillaga en snabbrätt ur ICAs (aa Rodnar) egna varors sortiment nu.. Eller såå gör micron jobbet rättare sagt............

Haha, brukar också ta fram de rätterna ibland..... h3h3h, men idag slog jag på stort när jag slutade tidigt från jobbet, så kokade nudlar och hittade random burkskinka och slängde i mig Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: kokade nudlar och hittade random burkskinka och slängde i mig

nudlar e ju fett yummy!!! Tar sån tid att koka upp vatten bara, vi har inget sån där spis med induktionshäll, tar en fucking evighet.. Mmm det är dyrbar tid som går åt spillo..

 vågar ej lämna köket under tiden pga gjorde detta i våras och glömde bort att jag hade en påse popcorn i micron på 20 min @750W... Satt och UMade när jag plötsligt kände att d luktade bränt, HELVETES JÄVLA SKIT  TÄNKTE JAG, POPCORNEN!!! For ut i köket med en jävla fart och möts av ett rökfyllt rum som ej går att andas i.. Kryper fram till micron, öppnar den och.. spyr av lukten nästan.. Helvete, vart bara en liten svart kolbit kvar, och plasten på insidan vart helt svart.. Mmm klantigt!! 

Fan vad dum jag är, kan ju ställa en timer.. Rodnar aaa okejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vågar ej lämna köket under tiden pga gjorde detta i våras och glömde bort att jag hade en påse popcorn i micron på 20 min @750W... Satt och UMade när jag plötsligt kände att d luktade bränt, HELVETES JÄVLA SKIT TÄNKTE JAG, POPCORNEN!!! For ut i köket med en jävla fart och möts av ett rökfyllt rum som ej går att andas i.. Kryper fram till micron, öppnar den och.. spyr av lukten nästan.. Helvete, vart bara en liten svart kolbit kvar, och plasten på insidan vart helt svart.. Mmm klantigt!!

Haha faan panik ju :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Haha faan panik ju :((

Verkligen!! Kom i panikens stund på att vi inte hade någon brandsläckare heller.. Eller typ någonstans men vet inte var den e................. Det lär ju ha brunnit ganska friskt ett tag där i micron hahah 

jaja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Verkligen!! Kom i panikens stund på att vi inte hade någon brandsläckare heller.. Eller typ någonstans men vet inte var den e................. Det lär ju ha brunnit ganska friskt ett tag där i micron hahah

Fyfan, läskigt det där 🙁
Tur det gick bra fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola
Tandsköterskan jag brukar ha är galet lik Ennie. 

hade inte gått dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

hade inte gått dit.

Jag vågade inte borra när jag var lit1, hålen blev för stora, så till slut tvingades jag dra bort tänderna.. Det var ännu jobbigare, men gick tillslut när jag mognade och blev tuffare..

Man skall inte vänta ut tiden!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det värmer mitt hjärta att höra

drick en massa vatten och ät frukt!

Tack, får göra så. 

Gick det bra hos tandläkaren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ju inte tagga din egen tråd med dig själv åååååå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Tack, får göra så. 

Gick det bra hos tandläkaren?

det gjorde det, tackar som frågar. dock blev enniesköterskan mitt i utbytt mot en  som nyttjade  ha din tunga arm vilande på patientens torso-tekniken varenda gång hon skulle räcka tandläkaren någonting, men man kan ju inte få allt här i världen

adhoc:
du kan ju inte tagga din egen tråd med dig själv åååååå.

juho


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: det gjorde det, tackar som frågar.

Tumme upp

isola: nyttjade  ha din tunga arm vilande på patientens torso-tekniken varenda gång hon skulle räcka tandläkaren någonting

Du funkar väl som armstöd, tydligen.


   
SvaraCitera