Aviseringar
Rensa alla

hej


Ämnesstartare

d var ett tag sedan

är på snabbvisit

saknar att prata med en del av er 

vad händer? går det bra för er elr?

puss

mvh amsi


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

nä   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsi! Har hört så mycket trevligt om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej och välkommen tillbaka! 🙂


   
SvaraCitera

hej amsi. satt och spånade igår på vem jag kan para ihop flickvän med, och det slog mig att du kanske vore en lämplig kandidat. låter det intressant? call me, maybe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
nä   

=svar på första frågan

schim:
Amsi! Har hört så mycket trevligt om dig

snäll och så elr?

Xuzkie:
Hej och välkommen tillbaka! 🙂

tack

player one:
hej amsi. satt och spånade igår på vem jag kan para ihop flickvän med, och det slog mig att du kanske vore en lämplig kandidat. låter det intressant? call me, maybe.

mellanösterpopflickan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta jag gillar att ha dig här 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+nej själva grejen låter ointressant men är intresserad av vad du har för syfte med det hela och varför du anser att jag skulle passa ihop med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller, jag gillar att läsa saker du skriver och jag gillar att prata med dig men är för dålig på att chatta och totalt värdelös på telefoni


   
SvaraCitera

mogen_tjej:

mellanösterpopflickan?

mhm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej                     


   
SvaraCitera

mogen_tjej:
+nej själva grejen låter ointressant men är intresserad av vad du har för syfte med det hela och varför du anser att jag skulle passa ihop med henne

blasfemi. hon är inte ointressant.

och jag vet inte riktigt varför vi kom in på att jag skulle para ihop henne med någon, förmodligen att hon upplever att alla friendzonar henne, så nu när jag förklarat min teori om varför det händer för henne så känner hon inte att hon har någon att testa sin uppdaterade metodik på. tänkte väl att du skulle kunna tänkas vara intressant pga, vet inte, du är väl överlag en i alla fall halvsympatisk person, och jag tror att hon skulle gilla dig. och typ alla gillar väl henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
eller, jag gillar att läsa saker du skriver och jag gillar att prata med dig men är för dålig på att chatta och totalt värdelös på telefoni

tycker om att prata med dig också, vi ses i sommar när det är varmare!!

player one:

mhm.

varför? 

ply:
hej                     

hej ply


   
SvaraCitera
mynona

Hej amsi. Även om vi inte brukade prata så mycket så har jag faktiskt saknat din närvaro här, så jag kan säga ett ärligt välkommen tillbaka! Jag äter frukost medan jag läser Kalle Anka och ska sedan jobba hela dagen om jag har karaktär nog för det. Det går ganska bra. Jag hoppas att det går bra för dig också. Jag kanske slutligen ska gå på en umträff i sommar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogen_tjej: hej ply

ser du fram emot lördag? har du något kul för dig? hur länge har du hållit dig borta och hur? välkommen tillbaka till misärens och dekadensens boning i alla fall.


   
SvaraCitera